A legjobb tanulónak járó vándorserleg

    Cserép Barbara 10.b

        Barbara egy rendkívül sokoldalú személyiség. Számára nem csak az idei
        tanév volt eredményes, hanem az eddigi tanévek mindegyike.
        Sokszínűsége a művészetekben, illetve a természettudományok terén is
        megmutatkozik. A Károlyi pályázatok közül hét témában adott be
        pályamunkát, melyek közül négy I. helyezést ért el. Több hónapos munka során
        készült gyönyörű festménye, immár az osztályterem falát díszíti.
        Barbi kedves, segítőkész, jószívű diák. Szívesen segít diáktársainak.
        Jó közösségi- és húzóember. A többiek előtt is példa szorgalma, kitartása.
        Keményen dolgozik a siker érdekében. Mindig előre tervez. Kiváló érzékkel
        dolgozza ki a dolgozatok témaköreit.Elkötelezett és tisztelettudó tanáraival
        szemben. Órákon érdeklődő, együttműködő.
        Tudja, hogy ha egy ember csinál valamit, akkor azt érdemes jól csinálni.


A legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg

    Szfárli Zsófia 10.b

        Meghatározó tagja a diákönkormányzatnak. Türelmes, kreatív, jól ismeri
        diáktársait. Minden DÖK-ös esemény szervezésében benne van.
        A programok által az embereket, mint egy lánc, úgy kovácsolja össze.
        Aki a közelébe kerül, nem állja meg nevetés, vagy mosolygás nélkül.
        Buzdítására rengeteg szórakoztató, mókás, ám olykor komoly hangvételű
        versenyen vettek részt osztálytársai. Színes egyéniség, remekül táncol és
        énekel. Fellépett a teaházak alkalmával és a Károlyi Pódiumon.
        Ötleteit nyíltan vállalja, bevállalja a nehezebb feladatokat is.
        Erős vezető személyisége, pedáns magatartása erőt ad társainak a feladatok
        legyűréséhez.


Legjobb művészeti tevékenységért

    Földi Sára Rebeka 10.b

        Sára rajztudását kiskora óta fejleszti. Már negyedikes korában megkapta a
        Nívó díjat, amelyet kiskorú, kiemelkedő tehetségű művészek kapnak meg.
        Kerületi versenyeken mindig az elsők között van. Fővárosi szinten
        harmadik helyezett lett. A „Mesterek és Tanítványaik kiállításon az egyik
        grafittal készített képével szerepelt. A Környezetvédelmi Rajz Pályázaton első
        helyezést ért el. Tehetsége nem csak a helyezésekben mutatkozik meg,
        munkáit Sipos Endre művésztanár is elismerte.Nemcsak a versenyek miatt
        rajzol, a tanterem, az iskolai műsorok dekorálásában is részt vett.
        A rajz mellett több művészeti ágat is kipróbál, többek között a fazekasságot is,
        amiben szintén elismerték tehetségét.


A legjobb osztályközösségért járó vándorserleg

    10.a
    osztályfőnök: Kerekesné Pálmai Ágota

        A 10.a egy összetartó, jó csapat. Tisztelik és szeretik egymást. Ha valaki
        hosszú ideig hiányzik, segítenek a felzárkózásban.
        A tanév során nem volt olyan rendezvény, ahol ne szerepeltek volna.
        Augusztus végén segítettek tankönyveket árulni. Ötleteikkel gazdagították a
        gólyatábor programját. 10.b osztály tanulóival együtt szervezték a Gólyabált .
        A 12-sek szalagavató bálján keringőztek és külön műsorszámmal készültek.
        A Pódiumon mind fellépőként, mind háttérmunkásként szerepeltek.
        Az ausztriai kiránduláson örök élményt szereztek és együtt tapasztalták meg
        a „Láthatatlan kiállítás egyediségét. Az egyik legjobb programjuk az SDI
        szinkronstúdióban tett látogatás volt, ahol egy kiváló film szinkronizálásába
        láthattak bele.
        Az osztály karácsony alkalmával személyre szabott versikékkel lepték meg
        egymást. Összetartozásukat azzal is kifejezik, hogy megünneplik egymás
        szülinapját, nem ritkák a meglepetés bulik. Együtt vettek részt két osztálytársuk
        pilisvörösvári koncertjén. Nagyon fontosnak tartják, hogy az osztálytermük
        meghitt és rendezett legyen. Buláik Verot festménye a terem egyik falát díszíti.
        Az osztály által készült reprodukciók az iskola aulájának dekorációját alkották.
        Egymáshoz, az iskolai programokhoz való viszonyulásuk példa értékű i
        skolánkban.


A legjobb sportoló, legjobb sportközösség

        A díjat hagyományosan a testnevelés munkaközösség ítéli oda a tanév során
        szervezett kerületi versenyeken való részvételek és eredményesség alapján.

        A 2010/11-es tanév legjobb sportolója:
Rab Attila 11.a
                                 legjobb sportközössége:
11.b