Földrajz

    10. évfolyam:
        Balla Barbara 10.b

    Az 1929-32-es világválság és napjaink válságának összehasonlítása

        A powerpointos formában készült pályázat alaposan elemzi a válságok kialakulását, valamint
        bemutatja azok gazdasági, politikai és társadalmi hatásait is. Barbi állításait diagramok, grafikon
        elemzésével támasztja alá. A pályázó külön hangsúlyt fektet Magyarország helyzetének
        bemutatására is.

    
Tanára: Antos Gábor



    9. évfolyam:
        Kőhalmi Luca 9.a

        A lakossági fogyasztás növekedésének jellemzői, hatásuk a környezetre

            Luca környezetvédelmi problémát dolgozott fel pályázati munkájában. A lakossági fogyasztás
            növekedésének jellemzőit vizsgálta és nyomonkövette ezek hatását a környezetre.Rávilágít a
            termelés-reklám és a fogyasztás kapcsolatára is.Elemzését ábrákkal, diagramokkal,
            piktogramokkal teszi hatásosabbá. A logók bemutatásával érvel a tudatos vásárlási szokások
            kialakítása mellett. Kitér a szelektív hulladékgyűjtés előnyeinek bemutatására is.Munkáját
            logikusan építette fel. Nyelvezetét a ermészetesség jellemzi.

    
Tanára: Csatlósné Miklós Anna



Fizika

    10. évfolyam:
        Ballagó Lilla Barbara 10.a

        Eötvös Loránd 165 éve született

            A pályázat olvasmányos és magával ragadó. Bátran tudom ajánlani felsőbb éves tanulóknak is,
            hiszen nagyon sok forrásból kimerítő ismeretek tár elénk. Munkáját rengeteg képpel díszíti, így
            még színesebbé teszi az olvasás élményét. Lilla linkek használatával, teszi interaktívvá
            dolgozatát.A pályázat tartalmilag tökéletesen megfelel a követelményeknek. Lilla ezzel a
            munkájával méltón emel emléket Eötvös Lorándnak.

    
Tanára: Virágh Krisztián



Kémia

    9. évfolyam:
        Bornemisza Lídia 9.b

         A jövő útja: atomenergia vagy alternatív energiák

            Lídia PowerPoint bemutatót készített a témában. Diái lényegretörőek és informatívak.
            Magyarország adottságait figyelembe véve szerinte egyértelműen az alternatív energiákat, azokon
            belül is a geotermikus energiát kell előnyben részesíteni.

    
Tanára: Farkasné Balogh Éva



    10. évfolyam:
        Ballagó Lilla 10.a

         A koleszterin probléma. Mi a blöff és mi a valóságos veszély?

            Lilla igényesen mutatta be a koleszterint kémiai szempontból. Kifejezetten izgalmasan,
            áttekinthetően veti össze a szakirodalomban megjelenő ellentétes véleményeket. Külön érdeme,
            hogy tényszerűen, az adatokra támaszkodva mutatja be az álláspontokat. Munkájának kivitele is
            példamutató.

    
Tanára: Katona András



Biológia

    10. évfolyam:
        Zsinka Bernadett 10.B

         DNS- Az élet kódja

            Bernadett bepillantást ad a múlt század közepének legizgalmasabb tudománytörténeti
            eseményébe: a DNS szerkezetének a felfedezésébe. Dolgozatának igazi erénye, hogy a DNS-ről
            alkotott ismereteink sokoldalú felhasználását mutatja be élményszerű kivitelben.

    
Tanára: Katona András