A legjobb tanulónak járó vándorserleg

    arany fokozatát kapta

    Hidvégi Attila 8.c

             Mind tanulmányaival, mind versenyeredményeivel kiemelkedik tanulóink közül
             Már az alsó tagozatban felfigyeltek tehetségére, szorgalmára. A Felső tagozaton minden évben
                kitűnő bizonyítványt kapott. Így Aranytoll díj-ban is részesült.
             Az idei tanévben 13 tantárgyból érdemelte ki a tantárgyi dicséretet

    Versenyeredményei a következők:

        UMSZKI természettudomány verseny:

                Csapat I. helyezés
                Kémia I. helyezés
                Földrajz I. helyezés
                Biológia III. helyezés


    Kerületi versenyek:

                Földrajz I. helyezés
                Technika csapatverseny III. helyezés


    Fővárosi versenyek:

                Földrajz IV. helyezés


    ezüst fokozatát kapta

    Farkas Benedek 8.c

             Az osztály közösségi életében aktívan részt vett, magatartása, szorgalma, példamutató.
             Szabadidejét A Madách Musical Tánc -és Zeneművészeti Iskolában tölti, ahol táncot és
                tánc történelmet tanul. A tánciskolában is nagyon sokszor kell vizsgáznia és a legjobbat
                kell kihoznia magából.
             A Madách Színház több produkciójában is szerepelt.
             Az utóbbi 4 évben mindig kitűnő volt, így ő is Aranytoll díj-ban részesült
             Az idei tanévben 8 tantárgyból érdemelt ki tantárgyi dicséretet.


    Versenyeredményei a következők:

    Kerületi versenyek:

                Fizika III. helyezés
                Informatika III. helyezés
                Katasztrófavédelmi Csapatverseny IV. helyezés
                Bolyai Matematika Csapatverseny VI. helyezés


    bronz fokozatát kapta

    Üveges Anna 8.b

             Anna tanulmányi eredménye alsós kora óta jeles illetve kitűnő, amit többek között szívós,
                kitartó munkájának és rendkívüli szorgalmának köszönhet
             7 tantárgyi dicséretével a legtöbb dicséretet szerző tanulók közé tartozik.
             Megbízható, fegyelmezett, kortársainál komolyabb, céltudatosabb.
             Nem tesz különbséget tantárgyak között, egyforma alapossággal tanulja mindegyiket.
                A tőle telhető maximális teljesítményre törekszik.
             Évről - évre indul az iskolai versenyeken és a Károlyi Pályázatokon, és szinte mindig az
                első helyek valamelyikét szerzi meg.
             Képzőművészeti, elsősorban rajzpályázatokon elért szép sikereivel már sokszor öregbítette
                iskolánk hírnevét.
             Osztálytársai is elsimerik rendkívüli szorgalmát, önfegyelmét, mindig számíthatnak a
                segítségére a tanulásban,de gyakran vállalja magára vitás kérdésekben a békebíró szerepét is.
             Sokat olvas, tudását szívesen megosztja másokkal.


    Versenyeredményei a következők:

    Kerületi versenyek:

                "Berze - Halloween - Verseny" - Kerületi Angol verseny (Csapat neve Boszik)
                a Berzeviczy Gergely Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakközépiskola
                Szervezésében I. helyezés

                A "Szép Magyar Beszéd" - Kerületi felolvasó verseny III. helyezés



A legjobb osztályközösségnek járó vándorserleg

    arany fokozatát kapta

    6. b osztály

             Az osztály tagjai érzelmi közösséget alkotnak. A gyerekek elfogadják és elismerik egymást.
                Szükség esetén bárkinek a segítségére sietnek.

             Sokan igen jó barátságban vannak egymással. A gyerekek türelmesek, figyelmesek és
                megbocsátóak egymással. Bátorítják, ha kell vigasztalják egymást.

             Cselekvő közösséget alkotnak. A tanulásban, a felkészülésben segítik társaikat.

             Az őszi és tavaszi papírgyűjtésben rendkívül aktívan, szabadidejüket is feláldozva vettek részt.
                Mindkét időszakban a legtöbb mennyiséget gyűjtötték.

             Az idei tanévben induló Károlyi kupában is sikeresen vettek részt.

             Az osztályterem tisztaságára és megjelenésére vigyáznak, és csinosítgatásában is kiveszik a
                részüket.

             Eredményesen szerepeltek az iskolai rendezvényeken (énekkari tagként, Károlyi fesztivál,
                ünnepi megemlékező műsorok szereplőiként, szaktárgyi vetélkedők és versenyek
                versenyzőiként).

             Nyugodt, kiszámítható viselkedésükkel, tisztelettudó és kedves hozzáállásukkal kivívták
                az őket tanító pedagógusok elismerését!



    bronz fokozatát kapta

    7. a osztály

             Az osztály legfőbb jellemzője az ötletgazdagság, a sokszínűség. Nem telik el úgy hét,
                hogy valamilyen újabb ötlettel ne állnának osztályfőnökük, Márta néni elé.
             Szívesen töltik együtt szabadidejüket. Voltak közös mozilátogatáson, strandoltak.
                Az egyik osztálybulin még óriáspizzát is sütöttek.
             Érdeklődnek egymás hobbyja iránt is. Eljutottak jégkorong és röplabdameccsre is,
                ahol közösen szurkoltak sportoló osztálytársaiknak.
             Mindezek az egymást támogató, és közösségi összetartozást erősítő programok járultak hozzá
                ahhoz, hogy az idei évben egy zenés-táncos március 15-i műsorral kápráztatták el az iskola
                diákjait.
             A műsor sikere érdekében három hónapon keresztül jártak be heti rendszerességgel nulladik
                órákon próbákra.
             Itt is, és az előadáson is megmutatták fegyelmezettségüket, összeszedettségüket,
                pozitív hozzáállásukat.



A legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg

    arany fokozatát kapta

    Baranyai Kata 8.a

             A művészet szeretete Katánál már igen korán elkezdődött. Ovisként indult először
                rajzpályázaton. Itt kapta a lökést arra, hogy tovább foglalkozzon ezzel a területtel.
             Különösen nagy hatással volt rá a Diótörő, emiatt kezdte el a balettozást és folytatta
                kerek öt éven keresztül. Most atletizál, mert vallja, hogy a tanuláshoz kell az erőnlét is.
             Lassan hét éve zongorázik, és úgy tűnik, ez nála örök szerelem marad, ahogy az éneklés is.
                Színjátszó táborokban járt, kisfilmekben szerepelt.
             Az iskolában vers- és prózamondó versenyeken indult, ami kerületi helyezéskhez vezetett.


    Versenyeredményei a következők:

    Kerületi versenyek:

                Matematika VI. helyezés
                "Hatágú Síp" szavalóverseny II. helyezés
                Nádas József vers - és prózamondó verseny I. helyezés
                Nemzeti Tehetség Program keretén belül lebonyolított Angol verseny IV. helyezés


    bronz fokozatát kapta

    Ősz Varga Lilla 5.a

             Szeret rajzolni, festeni. Rajzai az iskola folyosóját díszítik.

             A Hubay Jenő Alapfokú Művészeti Iskola Képzőművészeti szakára jár.

             A kórus tagjaként minden ünnepségünkön szerepel.

             4 éves kora óta úszik, és 4 éve a Honvéd Polo vízilabda csapatának leigazolt versenyzője.

             A sportolás és a művészeti képzés mellett a tanulmányi eredményére is odafigyel.


        Művészeti eredményei:

                - Nemzetközi Képzőművészeti verseny: Ezüst fokozat

                - Budapesten élni címmel hirdetett képzőművészeti pályázat: Különdíj

                - ,,AZ ÉN ÚJPESTEM KÉT DIMENZIÓBAN” képzőművészeti pályázat:Fődíj

                - László Gyula Gimnázium és Általános Iskola által szervezett rajzverseny: II. helyezés

                - A Fővárosi Komplex Vizuális verseny: XI. helyezés

                - ,,HATÁGÚ SÍP” vers- és prózamondó verseny: Különdíj


    bronz fokozatát kapta

    Gherman Laura 5.b

             Kiemelkedő tehetségű tanuló, amely szorgalommal, szerénységgel párosul.
             Rajzversenyek, pályázatok sikeres résztvevője, munkái rendszeresen kiállításra kerülnek.
             Laura minden rajzeszközt kitűnően kezel, grafitceruzát, tollat, tust, festéket, pasztellt.


        Iskolánk dicsőségére több rangos díjat is nyert az idei tanévben:

                -Budapesten élni----kerületi képzőművészeti pályázat I.díj
                -Az én Újpestem két dimenzióban-----kerületi képzőművészeti grafikai különdíj
                -Kerületi komplex képzőművészeti verseny I.díj
                -Fővárosi komplex képzőművészeti verseny V.díj


    bronz fokozatát kapta

    6.c osztály

             „Csak” 27 gyerek, és mégis mennyi szín: zenészek, táncosok, kiváló sportolók és nem
                utolsósorban kitűnő tanulók.
             Nem könnyű ebben a kavalkádban közös nevezőt találni, abban mégis egyetértett az osztály,
                hogy 5.-ben és 6.-ban is fel kell lépni a Károlyi-fesztiválokon.
             Ebben biztos benne van az a rengeteg munka és sikerélmény, amit Ági nénivel és Judit nénivel
                éltek át alsó tagozaton.
             A felkészülés nem volt zökkenőmentes, de sok energiát fektettek be a felkészülésbe, és nagyon
                várták az előadást. Mindkét produkciójukkal közönségsikert arattak.


        Egyéni művészeti tevékenységek:

            
Hangszer:              Feldmann Zsuzsanna        zongora

                                        Gersei Tünde                    hegedű

                                        Nikolova Natália                gitár

                                        Toldi Balázs                    furulya

                                        Tüske Annamária            fuvola

                                        Tüske Fruzsina                fuvola


            Iskolai énekkar:      Erdei Adrienn

            Tánc:                  Hódi Nikolett

                                        Tóth Vanessza

                                        Csóka László

            Iskolai rajz- és fotópályázatok:         Erdei Adrienn

                                                                 Tüske Annamária

                                                                Tüske Fruzsina

                                                                 Gersei Tünde




A legjobb sportolónak járó vándorserleg

    arany fokozatát kapta

    Iszlai Norbert 7.c

             Norbi számára a mozgás nagyon fontos. Kedvenc sportága a kosárlabda.
             Az iskolában működő tömegsport foglalkozások mindegyikének tagja.
             A kerületi diákolimpiákon több sportágban is rendszeresen képviselte az iskolánkat.


        
Eredményei:

             - Kerületi Diákolimpia
             - Mezei futóverseny csapatban 1. helyezés
             - Ügyességi sor és váltóverseny 5. helyezés
             - Kézilabda 3. kcs csapatverseny 3. helyezés
             - Kézilabda 4. kcs csapatverseny 4. helyezés
             - Atlétikai többpróba verseny csapatban 1.helyezés
             - Atlétikai többpróba verseny egyéni 1. helyezés
             - A testnevelés munkaközösség által több éve sikeresen működő, a kerületi versenyekre
                kidolgozott pontrendszer alapján ő érte el a legjobb eredményt.



    ezüst fokozatát kapta

    Kiri Zsófia 8.c

             Zsófi életében a tanulás mellett nagyon fontos szerepet tölt be a sport.
             8 éves kora óta kosárlabdázik, amit a mai napig aktívan folytat.
             Az iskolai sportrendezvények rendszeres résztvevője. Minden évben benne van az iskolai
                kosárlabda csapatban. A kerületi versenyeken rendszerint az első vagy a második helyezést
                szerezték meg. Az idei tanévben aranyérem sikerült a diákolimpián.
             A kosárlabdázáson kívül minden évben szerepel a mezei futó- versenyen, ötpróbán,
                váltóversenyen.
             a mezei futóversenyen második,
             az ötpróbán harmadik
             a váltó versenyen negyedik lett



A legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg

    arany fokozatát kapta

    Tóth Balázs 8.b

             4. osztályosként érkezett iskolánkba. Igazából ekkor még azt sem tudta mi az a DÖK.
                Főleg hogy az milyen terhekkel és milyen kötelességekkel jár.
             Osztálytársai megválasztották, és így 4 éve osztályának egyik képviselője.
             Rendszeres résztvevője volt a DÖK gyűléseknek és nagyon jó ötletekkel látta el a mindenkori
                vezetést. Ezekből sok megvalósult.
             A suli bulik, teaházak legtöbbjében részt vett, pakolt, irányított, segített.
             A DÖK vezető rá bármikor számíthatott.
             Jókedvével is támogatta a csapatot. Mosogatás közben népdalokat és magyar slágereket
                énekelt.
             Osztályát gyakran képviselte különböző programokon, eseményeken.
             Segített társainak tanulásban, magánéleti problémák megoldásában.


    Eredményei a következők:

                2 oklevél a DÖK -ben végzett kiváló munkájáért
                2 igazgatói dicséret a bulik szervezéséért