Keszte Panna 5.c:

Már nagyon vártam az erdei iskolát. Táborban már nagyon sokszor voltam, de erdei iskolában még soha.
Az idén Zánkára ment az évfolyam, és 5 tanár (Éva néni, Hédi néni, Ildikó néni, Tünde néni és Lóránt bácsi) kisért minket.
Már alig vártam május 5-ét, amikor reggel fél nyolckor a Déli pályaudvarról végre elindultunk.

Az első napon részt vettünk egy érdekes biológiai sétán, agyagoztunk, és este egy osztályok közti kidobós bajnokságon 3-ok lettünk.

A második nap egyésznapos kirándulás volt, amelyen ellátogattunk a veszprémi álltakertbbe, ahol kettesével, hármasával lehetett szétnézni. Én Csíkos Dórival mentem. További utunk Tihanyba a Levendula Házba vezetett, és megnéztük a híres apátságot. Kirándulásunkat Füreden zártuk fagyizással.

A harmadik napon délelőtt bejártuk Zánkát egy térképes versenynek köszönhetően, majd később lementünk a patra játszani. Ebéd után hosszú túra következett. Zánkáról elsétáltunk Dörgicséig, ahol megnéztük a Mária - kápolna romjait, amely árpádkori emlék. Régen egész kolostor vette körül, a kilátás pedig egyszerűen lenyűgöző. Én a túra alatt Csíkos Dórival beszélgettem, és mivel végig a sor elején haladtunk, így a 2 túravezető összes magyarázatát hallottuk. Este részt vettünk a "Ki mit tud"-on, amelyen Hófehérke paródiát adtunk elő. Ezzel a produkcióval I. helyezést értünk el.

Az utiolsó nap....összepakoltunk, és búcsút vettünk a szállástól. (ami nagyon előkelő volt, olyan akár egy szálloda). Kiosztották az okleveleket, amik közül az egyiken igencsak meglepődtünk: a tisztasági versenyen I. lettünk,a reggeli futáson pedig 3. lettem.

A tábor nagyon jól sikerült, nagyon jól éreztem magam, de legjobban a dörgicsei túrát élveztem. Bárhova is megyünk jövőre, mindenképp elmegyek!

Fedorov Eszter 5.b:

1. nap:

Megérkeztünk Zánkára, és elfoglaltuk a szálláshelyünket. Majd elindultunk a bazaltkövekhez, ahol egy tanárbácsi bemutatta a közel 25 millió éves kőzeteket. Azt is megengedte, hogy hozzunk belőle. Visszaindultunk a szálláshelyünkre, és vacsoráig kerámiafoglalkozás volt, ahol én egeret készítettem Vacsora után a sportcsarnokba játszottunk.

2.nap:

Elindultunk busszal a veszprémi álltakertbe, ahol a különleges madagaszkári gyűrűsfarkú makikat figyelhettük meg testközelből. A Tihanyi - félszigeten a Levendula Ház Látogatóközpont kiállítását és parkját csodálhattuk meg. A balatoni panoráma és a Bencés Apátság gyönyörű temploma mindenkit elvarázsolt. Balatonfüreden fagyiztunk. A zánkai tanösvényen a környezetvédelemről, gyógynövényekről kaphattunk érdekes felvilágosítást.

3. nap:

Tájékozódási versenyen vettünk részt, melyen a csapatom harmadik lett. Elsétáltunk a szépséges Dörgicsére, ahol ismertetőt hallottunk a templomromról. Vacsora után a Ki mit tud? következett, amelyen Gúla csoportom harmadik helyezést ért el.

4. nap:

Az oklevelek átadása után elbúcsúztunk a tábortól és vonattal hazaindultunk.

Pap Dániel 5.b:

2014. május 5-én, hétfőn 7:10-kor gyülekeztünk a Déli pályaudvaron. 7:35-kor indult a vonatunk Zánkára. Két és fél óra vonatút és 10 perc séta után megérkeztünk a szálláshelyünkre.
Elhelyezkedtünk a szobákban. 45 perc szabadidő után kőzeteket nézegettünk, majd agyagozni mentünk. Ezt követően végigjártuk a tanösvényt. Vacsora után sportversenyek következtek. fociban, és partizánban is mi bizonyultunk a legjobbaknak. A nap zárásaként Lóránt bácsi 10 órakor takarodót fújt.
Kedden futással kezdtünk. A reggeli után elutaztunk a Veszprémi Állatkertbe, ahol a pampanyulat találtam a legérdekesebbnek. Az állatkert után ellátogattunk a tihanyi Levendula Házba. Egy érdekes feladatlap kitöltése, és egy természetfilm megnézése után fagyiztunk egyet Balatonfüreden. Visszatérve Zánkára fociztunk az 5.c csapatával, és legyőztük őket.
Szerda reggel ismét futással kezdtünk. Délelőtt egy érdekes tájékozódási versenyen vettünk rész egy térkép segítségével, amelyen ügyesen eligazodtunk. 10-11 csapatból mi kerültünk ki győztesen. Délután egy 10 km-es túrát tettünk, és közben megtekintettük dörgicsei várromot. Az estét Ki mit tud? zárta.
Másnap reggel búcsút vettünk a Balatontól és hazautaztunk Budapestre.