Legjobb tanulónak járó vándorserleg

    Arany fokozatát kapta:

         Demeter Dorina 10.a

 

            Dorina második éve példaképe és kiválósága a 10.a osztálynak. A kezdetektől kitűnt szorgalmával,

            kitartó munkájával, és megbízható tanulmányi eredményével. 9. tanév végén kitűnő tanulmányi

            eredményt ért el.

            Ezt a szintet a 10. tanévben is tartotta, félévkor és év végén szintén kitűnő minősítést szerzett.

            Német nyelvből a középfokú komplex nyelvvizsgát tett. 9-ben és 10-ben is megnyerte a házi és

            a kerületi német szavalóversenyt.

            Magatartása, szorgalma példás. Osztálytársai elismerik tudását, felnéznek rá, és szívesen fordulnak

            hozzá segítségért.

            Dorina nagyon kedves, segítőkész lány, mindig szívesen áll osztálytársai rendelkezésére és megosztja

            velük tudását.

 

 

    Ezüst fokozatát kapta:

        Koreny Alexandra 9.a

 

            Kiváló általános iskolai eredményit szorgalma, kitartása révén sikerült a gimnázium első osztályában

            is megtartania. Képességei mellett kedves, szerény természete példaértékű lehet osztálytársai számára.

 

 

Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg

    Arany fokozatát kapta:

        Karajz Bálint 10.b

 

            Bálint 2 éve iskolánk tanulója és kezdettől fogva aktívan kiveszi részét a diákönkormányzat munkájában.

            Az elmúlt két évben szinte nem volt olyan iskolai nagy rendezvény, ahol szervezőként ne vett volna részt

            és ne lett volna aktív közreműködő.  Megbízhatóan, de humorral oldja meg a rábízott feladatokat.

            Szívesen és aktívan készül csapatversenyekre. Kiveszi a részét a kutatásból, az előzetes felkészülésből

            éppúgy, mint a helyszíni team-munkából. 2 éves iskolai tevékenysége alapján méltó a

            „legjobb közösségi munkáért” kitüntetés elnyerésére.

 

    Ezüst fokozatát kapta:

        Kamaridisz Kiara 10.a

 

            Kiárá egy nagyon talpraesett, határozott, ötletgazdag, segítőkész lány.

            A tanév elején részt vett a gólyatáborban, ahol sok szórakoztató játék kitalálásában segédkezett,

            valamint megismerkedett a gólyákkal, hogy a gólyabálra a gólyákra szabott feladatokat tudjon kitalálni.

            A gólyabál előkészítésében és szervezésében meghatározó szerepe volt. Részt vett a kilencedikesek

            felvételi vizsgáztatásában, az október 23-i műsorban, valamint fellépett a Pódiumon is.

            Minden osztályrendezvénynek aktív szervezője és résztvevője.

            Osztályfőnöke kéréseire elsőként, és önként jelentkezik a feladatok elvállalására.

 

    Bronz fokozatát kapta:

         Gyüre Balázs 9.b

 

            Balázs egy kedves, megértő, figyelmes, rendkívül jó lelkű és tisztelettudó fiatalember.

            Nem várja meg a kérést, kérdést, hanem egyből felajánlja segítségét.

            Olyan értékekkel rendelkezik, mely példa lehet társai előtt.

 

 

Legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg

    Arany fokozatát kapta:

        Hajba Bianka 11.a

 

            Bianka már az általános iskolában megcsillogtatta rajzos tehetségét. Versenyen és pályázaton indult,

            ahol rendszeresen kiemelkedően szerepelt. Kedvenc technikája a grafika, mellyel a formák finomságát,

            lágyságát élethűen ábrázolja. Az idei kerületi rajzversenyen színvonalas munkáival 1. helyezést ért el.

            Bianka szívesen megmutatja színészi képességeit is. Rendszeresen szerepel a Károlyi pódiumon, az

            idén egy vidám német nyelvű darabban lépett fel.

            Tudatosan készül az általa választott pályára. Kitartása, szorgalma és precizitása mindenki számára

            példaértékű.

 

 

    Ezüst fokozatát kapta:

        Kecskés Máté 11.b

 

            Máté szívesen vesz részt pályázatokon, versenyeken. Rajzai mély érzelmekről tanúskodnak, érzékenyek,

            gondolatban gazdagok. Szívesen készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációt. Az idei kerületi rajzversenyen

            „gondolati” különdíjban részesült.

            Az újonnan kialakított játszóudvar vidám képei az ő munkáját dicsérik.

 

    Bronz fokozatát kapta:

         Földi Csenge 10.a

 

            Csenge 2010 óta tanulja híres színészektől a színész szakma rejtelmeit. Minden szombati napján

            drámaiskolába jár. Ezek mellett hétköznap is sokat készül, verseket, monológokat tanul, és sok

            novellát, regényt olvas. Évente kb. 5 előadást tartanak a drámaiskolával.

            Az iskolai műsorokon is megméretteti magát. A tavaly szerepelt a karácsonyi műsorban,

            idén az október 23-i műsorban, valamint képviselte az iskolát kerületi szavalóversenyen is.

            Mindkét évben a Pódiumon is megtapsolhattuk fergeteges előadásmódjáért.

 

Legjobb közösségnek járó vándorserleg

    Arany fokozatát kapta:

         11.a    osztályfőnök: Gombos Tünde

 

            A 11. a osztály pályázatát Kőhalmi Luca készítette.

                Idézet a pályázatból:

                    „Jó osztály vagyunk, mert elfogadjuk a másikat, és ott segítünk egymásnak, ahol arra csak

                    szükség van. Minden helyzetből megpróbáljuk kihozni a legtöbbet és nem vesszük túl

                    komolyan magunkat. Nevetünk, sírunk, néha haragszunk a tanárokra, magunkra vagy

                    éppen egymásra. De bárhogy is legyen, mi vagyunk az az osztály, akik képesek felállni,

                    felejteni és csak a jó pillanataikra koncentrálni. Egyszer majd mosolygunk a sok

                    felejthetetlen éjszakán, a szülinapokon, amiket megtartottunk, az osztálykarácsonyokon.

                    Mert igazából bárhogy nézem számomra nincs jobb osztály, mint ez, nincs jobb közösség, mint ez.” 

 

 

    Ezüst fokozatát kapta:

         9.b       osztályfőnök:Bálintné Kapitor Anita

 

            A 9.b osztály egy aktív, érdeklődő társaság. A tanév során sok közös osztályprogramon vettek részt.

            Kezdetben csak egymás jobb megismerése, aztán az osztálytársak hobbijainak, sportjainak

            és iskolán kívüli elfoglaltságának megismerése volt a programok célja.

            Az osztálytermet mindig a vidámság övezi, szívesen, kíváncsian fogadnak bárkit. A tanterembe

            belépve mindenfelől mosoly fogadja az érkezőt, és tapasztalhatja a családias légkört, a jó hangulatot,

            az őszinte nevetéseket, beszélgetéseket.

            A tanulók számíthatnak egymásra. Beteg osztálytársaikkal törődnek, segítik lemaradásaik pótlását.

            Mindenkiben a jót keresik. Vidám közösségük napjai jó hangulatban telnek. 

 

Legjobb sportolónak járó vándorserleg

    Arany fokozatát kapta:

        Juhász Kata 10.a

            Kata 2009 óta táncol tánciskolában. Az évek alatt többszörös válogatott lett. Eddigi legnagyobb

            egyéni sikere, hogy 2014-től tagja a tánciskola válogatott felnőtt csoportjának.

            Jelentős eredményeket ért már el nemzetközi és hazai versenyeken. Többször jutottak ki

            világbajnokságra válogatott csoportokkal, ebből kétszer első helyen kvalifikáltak, és részt vett

            Horvátországban a VB-n, ahol 5. és 6. helyezést értek el.

            Az idei tanévben hat versenyen indult, ahol összesen 11 aranyérmet szereztek duóban és csoportban.

            2014-es tánctáborban körülbelül 100 gyerek közül kiválasztották a hét táncosának,

            mivel őt találták a legszorgalmasabbnak, és rajta látták a legnagyobb fejlődést.

 

 

    Ezüst fokozatát kapta:

        Martony Andrea 10.a

            Andi 11 éve jártas a sport világában. Egyesületnél táncol hip-hop táncot. 2013-ban a

            Modern Tánc Fesztiválon a modern tánc kategóriában 1. helyezést értek el.

            Ebben az évben a Ritmuscsapatok országos táncversenyen, másodikak lettek.

            Horvátországban tánc világbajnokságon egyszer 6. egyszer 7. helyezést értek el.

            2015.-ben Nagykátán a Táncvihar Regionális versenyen aranyérmet szereztek, majd májusban

            Kecskeméten az országos táncversenyen az ezüst érmet tudhatták magukénak.