Legjobb tanulónak járó vándorserleg
///Arany fokozatát kapta:
////// Demeter Dorina 10.a
/////////Dorina második éve példaképe és kiválósága a 10.a osztálynak. A kezdetektől kitűnt szorgalmával,
/////////kitartó munkájával, és megbízható tanulmányi eredményével. 9. tanév végén kitűnő tanulmányi
/////////eredményt ért el.
/////////Ezt a szintet a 10. tanévben is tartotta, félévkor és év végén szintén kitűnő minősítést szerzett.
/////////Német nyelvből a középfokú komplex nyelvvizsgát tett. 9-ben és 10-ben is megnyerte a házi és
/////////a kerületi német szavalóversenyt.
/////////Magatartása, szorgalma példás. Osztálytársai elismerik tudását, felnéznek rá, és szívesen fordulnak
/////////hozzá segítségért.
/////////Dorina nagyon kedves, segítőkész lány, mindig szívesen áll osztálytársai rendelkezésére és megosztja
/////////velük tudását.
///Ezüst fokozatát kapta:
//////Koreny Alexandra 9.a
/////////Kiváló általános iskolai eredményit szorgalma, kitartása révén sikerült a gimnázium első osztályában
/////////is megtartania. Képességei mellett kedves, szerény természete példaértékű lehet osztálytársai számára.
Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg
///Arany fokozatát kapta:
//////Karajz Bálint 10.b
/////////Bálint 2 éve iskolánk tanulója és kezdettől fogva aktívan kiveszi részét a diákönkormányzat munkájában.
/////////Az elmúlt két évben szinte nem volt olyan iskolai nagy rendezvény, ahol szervezőként ne vett volna részt
/////////és ne lett volna aktív közreműködő. Megbízhatóan, de humorral oldja meg a rábízott feladatokat.
/////////Szívesen és aktívan készül csapatversenyekre. Kiveszi a részét a kutatásból, az előzetes felkészülésből
/////////éppúgy, mint a helyszíni team-munkából. 2 éves iskolai tevékenysége alapján méltó a
/////////„legjobb közösségi munkáért” kitüntetés elnyerésére.
///Ezüst fokozatát kapta:
//////Kamaridisz Kiara 10.a
/////////Kiárá egy nagyon talpraesett, határozott, ötletgazdag, segítőkész lány.
/////////A tanév elején részt vett a gólyatáborban, ahol sok szórakoztató játék kitalálásában segédkezett,
/////////valamint megismerkedett a gólyákkal, hogy a gólyabálra a gólyákra szabott feladatokat tudjon kitalálni.
/////////A gólyabál előkészítésében és szervezésében meghatározó szerepe volt. Részt vett a kilencedikesek
/////////felvételi vizsgáztatásában, az október 23-i műsorban, valamint fellépett a Pódiumon is.
/////////Minden osztályrendezvénynek aktív szervezője és résztvevője.
/////////Osztályfőnöke kéréseire elsőként, és önként jelentkezik a feladatok elvállalására.
///Bronz fokozatát kapta:
////// Gyüre Balázs 9.b
/////////Balázs egy kedves, megértő, figyelmes, rendkívül jó lelkű és tisztelettudó fiatalember.
/////////Nem várja meg a kérést, kérdést, hanem egyből felajánlja segítségét.
/////////Olyan értékekkel rendelkezik, mely példa lehet társai előtt.
Legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg
///Arany fokozatát kapta:
//////Hajba Bianka 11.a
/////////Bianka már az általános iskolában megcsillogtatta rajzos tehetségét. Versenyen és pályázaton indult,
/////////ahol rendszeresen kiemelkedően szerepelt. Kedvenc technikája a grafika, mellyel a formák finomságát,
/////////lágyságát élethűen ábrázolja. Az idei kerületi rajzversenyen színvonalas munkáival 1. helyezést ért el.
/////////Bianka szívesen megmutatja színészi képességeit is. Rendszeresen szerepel a Károlyi pódiumon, az
/////////idén egy vidám német nyelvű darabban lépett fel.
/////////Tudatosan készül az általa választott pályára. Kitartása, szorgalma és precizitása mindenki számára
/////////példaértékű.
///Ezüst fokozatát kapta:
//////Kecskés Máté 11.b
/////////Máté szívesen vesz részt pályázatokon, versenyeken. Rajzai mély érzelmekről tanúskodnak, érzékenyek,
/////////gondolatban gazdagok. Szívesen készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációt. Az idei kerületi rajzversenyen
/////////„gondolati” különdíjban részesült.
/////////Az újonnan kialakított játszóudvar vidám képei az ő munkáját dicsérik.
///Bronz fokozatát kapta:
////// Földi Csenge 10.a
/////////Csenge 2010 óta tanulja híres színészektől a színész szakma rejtelmeit. Minden szombati napján
/////////drámaiskolába jár. Ezek mellett hétköznap is sokat készül, verseket, monológokat tanul, és sok
/////////novellát, regényt olvas. Évente kb. 5 előadást tartanak a drámaiskolával.
/////////Az iskolai műsorokon is megméretteti magát. A tavaly szerepelt a karácsonyi műsorban,
/////////idén az október 23-i műsorban, valamint képviselte az iskolát kerületi szavalóversenyen is.
/////////Mindkét évben a Pódiumon is megtapsolhattuk fergeteges előadásmódjáért.
Legjobb közösségnek járó vándorserleg
///Arany fokozatát kapta:
////// 11.a osztályfőnök: Gombos Tünde
/////////A 11. a osztály pályázatát Kőhalmi Luca készítette.
////////////Idézet a pályázatból:
///////////////„Jó osztály vagyunk, mert elfogadjuk a másikat, és ott segítünk egymásnak, ahol arra csak
///////////////szükség van. Minden helyzetből megpróbáljuk kihozni a legtöbbet és nem vesszük túl
///////////////komolyan magunkat. Nevetünk, sírunk, néha haragszunk a tanárokra, magunkra vagy
///////////////éppen egymásra. De bárhogy is legyen, mi vagyunk az az osztály, akik képesek felállni,
///////////////felejteni és csak a jó pillanataikra koncentrálni. Egyszer majd mosolygunk a sok
///////////////felejthetetlen éjszakán, a szülinapokon, amiket megtartottunk, az osztálykarácsonyokon.
///////////////Mert igazából bárhogy nézem számomra nincs jobb osztály, mint ez, nincs jobb közösség, mint ez.”
///Ezüst fokozatát kapta:
////// 9.b osztályfőnök:Bálintné Kapitor Anita
/////////A 9.b osztály egy aktív, érdeklődő társaság. A tanév során sok közös osztályprogramon vettek részt.
/////////Kezdetben csak egymás jobb megismerése, aztán az osztálytársak hobbijainak, sportjainak
/////////és iskolán kívüli elfoglaltságának megismerése volt a programok célja.
/////////Az osztálytermet mindig a vidámság övezi, szívesen, kíváncsian fogadnak bárkit. A tanterembe
/////////belépve mindenfelől mosoly fogadja az érkezőt, és tapasztalhatja a családias légkört, a jó hangulatot,
/////////az őszinte nevetéseket, beszélgetéseket.
/////////A tanulók számíthatnak egymásra. Beteg osztálytársaikkal törődnek, segítik lemaradásaik pótlását.
/////////Mindenkiben a jót keresik. Vidám közösségük napjai jó hangulatban telnek.
Legjobb sportolónak járó vándorserleg
///Arany fokozatát kapta:
//////Juhász Kata 10.a
/////////Kata 2009 óta táncol tánciskolában. Az évek alatt többszörös válogatott lett. Eddigi legnagyobb
/////////egyéni sikere, hogy 2014-től tagja a tánciskola válogatott felnőtt csoportjának.
/////////Jelentős eredményeket ért már el nemzetközi és hazai versenyeken. Többször jutottak ki
/////////világbajnokságra válogatott csoportokkal, ebből kétszer első helyen kvalifikáltak, és részt vett
/////////Horvátországban a VB-n, ahol 5. és 6. helyezést értek el.
/////////Az idei tanévben hat versenyen indult, ahol összesen 11 aranyérmet szereztek duóban és csoportban.
/////////2014-es tánctáborban körülbelül 100 gyerek közül kiválasztották a hét táncosának,
/////////mivel őt találták a legszorgalmasabbnak, és rajta látták a legnagyobb fejlődést.
///Ezüst fokozatát kapta:
//////Martony Andrea 10.a
/////////Andi 11 éve jártas a sport világában. Egyesületnél táncol hip-hop táncot. 2013-ban a
/////////Modern Tánc Fesztiválon a modern tánc kategóriában 1. helyezést értek el.
/////////Ebben az évben a Ritmuscsapatok országos táncversenyen, másodikak lettek.
/////////Horvátországban tánc világbajnokságon egyszer 6. egyszer 7. helyezést értek el.
/////////2015.-ben Nagykátán a Táncvihar Regionális versenyen aranyérmet szereztek, majd májusban
/////////Kecskeméten az országos táncversenyen az ezüst érmet tudhatták magukénak.