Biológia:
///Huzina Hunor 10.a
///Híres természettudós: Szentgyörgyi Albert naplója
///Hunor megismerkedett Szentgyörgyi Albert életútjával, munkásságával. Elképzelte, hogy a Nobel díjas tudós
///miként végezte tudományos kísérleteit, hogyan dolgozott a P vitamin hatásának kimutatásán.
///Természetesen a C-vitamin kimutatását is feldolgozta.
///Érdekes önéletrajzi dokumentumot alkotott, ahol egyes szám első személyben meséli el a híres természettudós
///életpályáját.
///Tanára: Csatlósné Miklós Anna
Földrajz:
///Rubik Emese 10.a
///Emese „Gazdasági migráció a világban” címmel írt pályázatot. Munkájában napjaink egyik legfontosabb
///gazdasági és politikai problémáját tanulmányozta a migrációt. Ügyesen használta az internetet források
///felkutatására.
///ENSZ adatokra hivatkozva mutatta be, hol a legjellemzőbb a gazdasági migránsok foglalkoztatása.
///Tanulmányozta a gazdasági migráció előnyös és hátrányos következményeit is. Pályamunkájának különös
///érdekessége, hogy azoknak a gyerekeknek a szemszögéből is értékelte a migrációt, akiknek a szülei tartósan,
///vagy csak rövid ideig, de rákényszerültek a külföldi munkavállalásra. Munkája egy kellemes olvasmány,
///egy rendkívül fontos és sok feszültséget rejtő problémáról.
///Tanára: Csatlósné Miklós Anna
Fizika:
///Ősz-Varga Lilla 9.b
///Energiatermelés Magyarországon
///Lilla egy plakátot készített, amelyen szemléltette, hogy Magyarországon hol és milyen arányban termelnek
///energiát.Az aprólékos gonddal készített Magyarország térképen feltüntette, milyen erőművek találhatók.
///Remekül szemléltette, hogy az egyes erőművek milyen százalékban veszik ki részüket az elektromos
///áram termelésében. Plakátját képekkel, grafikonnal illusztrálta. Az elkészített pályamű azért is kiemelkedő,
///mert nem csak a fizikai tudásának bemutatását célozta meg, hanem földrajz, rajz és matematika
///ismereteit is megjelenítette.
///Tanára: Schmerczné Kormos Nóra
///Tóth Vanessza 10.b
///Fizika az otthonunkban
///Vanessza egy ppt segítségével mutatja be, hogyan jelenik meg a fizika az otthonunkban.
///Egy kuglófot készített, amelynek sütési lépéseit fotókkal dokumentálta és aprólékosan részletezte,
///milyen fizikai folyamatokat figyelt meg közben.
///Tanára: Schmerczné Kormos Nóra
Kémia:
///Jánosi Henrietta 9.a
///Az atomenergia felhasználási területei
///Henrietta powerpointos prezentációban mutatja be az atomerőművek által termelt energia lehetséges
///felhasználási területeit. Kitér az atomenergiához köthető tudósokra és azok munkásságára, valamint az
///emberi felelősségvállalásra. Ismerteti a nagy atomerőmű baleseteket. Diáit színes képekkel, ábrákkal
///illusztrálta.
///Huzina Hunor 10.a
///Energiaforrások napjainkban és új lehetőségek
///Hunor a tőle megszokott magas színvonalú, élvezetes, sok-sok érdekességgel tűzdelt prezentációban
///mutatja be a ma fellelhető energiaforrásokat. Kutakodása során pénzügyi táblázatot is készített egy napelem
///beszereléséről, ezzel is felhívva társai figyelmét napelemek előnyeire.
///Dolgozata zárásaként a kőolaj védelmében a hibrid autókra hívta fel a figyelmet.
///Tanára: Bálintné Kapitor Anita
///Hódi Nikolett 10.b
///Tudatmódosító szerek kémiája
///Nikolett dolgozatában a legismertebb és legfelkapottabb tudatmódosító szereket, a drogokat mutatja be,
///hangsúlyozva hátrányaikat és egészségkárosító hatásaikat. A drogok jó felhasználási alternatívái mellett
///az emberek figyelmét az okokra irányítja.
///Tanára: Bálintné Kapitor Anita