Schönbrunni kirándulás

Minden évben megszervezésre kerül iskolánkban a gimnazisták számára egy egynapos buszos kirándulás Bécs különböző részeire, általában karácsonykor vagy tavasszal. Most Schönbrunn volt a cél.

Reggel 7- kor indultunk a Horváth Pékség elől.  Kb. 2 óra utazás után megálltunk Pandorfnál, ahol mindenki kedvére vásárolhatott. A következő megállónk már Schönbrunn kastélya, a Habsburg uralkodó család nyári rezidenciája volt. Az idő sajnos szeles volt. A kastélyban mindenki kapott egy magyar nyelvű audio guide-ot, aminek köszönhetően saját tempónkban haladhattunk végig a nagyon szép és érdekes palotán.

Utána átsétáltunk a palota kertjén át az állatkertbe, ahol nagyon sok állat él, köztük a panda is, ami Európában csak itt található. A delfinek etetése kimondottan látványos bemutató volt. Ezt követően 2 óra szabad program volt, aminek keretein belül megnézhettük a domb tetején található erkélyes kilátót és a labirintust. Sok képet készítettünk erről a gyönyörű helyről. A visszafele úton megálltunk egy Mekiben vacsorázni, majd fáradtan haza indultunk. Este 10 körül érkeztünk meg a kiindulási helyünkre.

Nekünk nagyon tetszett, ezért jövőre is szívesen megyünk.