I.  A legjobb tanuló vándorserleg:

    1.    Mező Ádám 11.a

        Az osztály egyik legfontosabb tagja, aki a tanórákon rendkívül aktív, érdeklődő, mindenre tudja a választ

        és lelkesen jelentkezik. Kedveli az idegen nyelveket, mindkét tárgyból kimagasló teljesítményt nyújt,

        németből középfokú nyelvvizsgával rendelkezik, de célja a felsőfokú nyelvvizsga letétele. Emellett

        kémiából szeretne érettségizni. Élvezi, ha új ismereteket sajátíthat el. Ő az az ember, aki a szünetekben

        a történelematlaszt vagy a könyvet tanulmányozza, és a legapróbb történelmi eseményt is tudja.

        Ádám szorgalma, tanulmányi eredménye, kitartása és meglehetősen széles lexikális tudása példa

        lehet mindenki számára. Néhány tanár már csak „Mező professzornak” szólítja.

 

2. Sinkó Orsolya 11.a

 

3. Tomeg Zsófia 9.b

 

II. A legjobb közösségi munkáért vándorserleg:

    1.  Kozma Alex 10.a

        Alex már kilencedikes kora óta aktívan vesz részt az osztály közösségi életében. Ötletei konstruktívak, 

        gyakran tesz osztályprogramokra javaslatot, melyeket akár saját maga meg is szervez. Megbízható

        tanuló, amire a tanárok kérik, azt igyekszik maximálisan teljesíteni. Nem véletlen, hogy meghívást kapott

        a leendő kilencedikes tanulók gólyatáborába. A szervező tanárok elismerő hangon szóltak róla, ügyes,

        intelligens, komoly, segítőkész diákként jellemezték. Szervezőkészségét legjobban a gólyanapon mutatta

        meg. Nemcsak kitalál innovatív, előremutató programokat, de saját maga meg is valósítja azokat, példát

        mutatva ezzel a többieknek. Mindezeket figyelembe véve, kiváló vezető személyiséget tisztelhetünk

        benne, méltán érdemli meg kiváló közösségi munkájáért a vándorserleget.

 

2.    Csatádi Petra  10.b

3.    Mayer Eszter 11.a

 

I.    A legjobb művészeti tevékenységért vándorserleg:

    1.  Kiesswetter Ágoston 10.a

        Guszti kicsi kora óta szeret rajzolni. Szívesen vesz részt pályázatokon, versenyeken. Rajzai gondolatban

        gazdagok, precízen kidolgozott alkotások. Kedvenc technikája a grafika, de szívesen kísérletezik új

        megoldásokkal is. Gyakran készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációkat. A kerületi „Kuruc-labanc”

        rajzpályázaton II. helyezést ért el.

 

2.    Fedorov Eszter 11.a

3.    Kárpáti Bernadett 10.a

 

IV. A legjobb sportoló vándorserleg:

    1. Vass Nikolett 10.b

        Niki 2010-óta a Rockin Board akrobatikus rock and roll tánccsoport tagja. Junior kategóriában

        számtalan hazai és nemzetközi eredménnyel büszkélkedhet: csapatával többek között kétszeres

        országos bajnok lett, világbajnoki 1. helyezést, Európa-bajnoki 3. helyezést és Világkupán 1. helyezést

        ért el. 2019-ben és 2020-ban az akrobatikus rock and roll sportágban nyújtott kiváló teljesítményért

        Veresegyház város érdemes sportolója címmel polgármesteri elismerésben részesült. 2019-ben

        egyesületében az egész évben nyújtott kiváló teljesítménye alapján a legjobb táncosnak járó kupát is

        elnyerte.

 

2.    Gnädig Viktória 9.a

3.    Kenyó Petra 10.b

 

V. A legjobb osztályközösség vándorserleg:

    1.    11.a osztály

        Az osztály legfontosabb jellemzője a segítőkészség, az egymásra való odafigyelés, legyen szó akár

        egy kis meglepetésről a szülinapok alkalmával. De nem csak magukkal, hanem másokkal is törődnek.

        Karácsonykor, a tavalyi évhez hasonlóan, az osztályközösség a Madarász utcai Gyermekkórház

        Szakrendelőjében gyógyuló gyerekeket ajándékozta meg. Az iskoláért is sokat tesznek, bár idén a

        Károlyi Fesztiválon és a Károlyi Pódiumon nem tudtak segédkezni, de lelkesen segítettek a fizika

        projektnapon, a Bolyai matekverseny lebonyolításában, a felvételiztetésnél és az alsós tanítóknak is,

        ha éppen szükség volt rájuk. Szeretnek együtt lenni, a közösséget jól összekovácsoló, élményekkel

        teli lengyelországi osztálykiránduláson is mindenki részt vett. Összetartó osztályközösség, akiket a

        koronavírus sem tudott megállítani, töretlenül tartották egymással és tanáraikkal is a kapcsolatot.

 

2.    9.a osztály