Károlyi-pályázatok informatikából
Károlyi-pályázatok informatikából – 2011 (kiírás)
2. évfolyam
„Legkedvesebb számítógépes játékom” - rajzi feladat
- Rajzold le a játék pályáit!
- Adj címet a képnek, s írd rá neved, osztályod és a készítés dátumát.
- Ne felejtsd el azt is ráírni, melyik játékról van szó.
Rajzolási technika: ceruza, festék vagy zsírkréta. Méret: A4.
Ha csak az iskolában dolgozol számítógéppel, választhatsz az órán használt játékok közül.
„Melyik számítógépes játékot szeretem?” - fogalmazás
- Mutasd be a játékot: - Interneten keresztül kell játszani?
- Milyen menüpontjai vannak? Mik a „játékszabályok”?
- Miért szereted ezt a játékot!
- stb.
- Munkádat díszítheted rajzzal is!
3-4. évfolyam
Játékpálya tervezés: „Sárkánymatek”
Tervezz új pályát az ADDALOT játékhoz! Művedet készítheted:
- Hagyományos technikával: ceruzával, festékkel vagy zsírkrétával. Méret: A4.
- Számítógéppel: számítógépes rajzolóprogrammal, például Paint-tel.
„Meseországban jártam”: Meseillusztráció.
Készíts illusztrációt kedvenc mesédhez – számítógéppel.
„Mozaik”: Készíts mozaikképet számítógépes rajzolóprogrammal, például Paint-tel.
„Számítógép – 10 év múlva” – fogalmazás.
Mire használjátok otthon ma a számítógépet? Mire fogjátok használni 10 év múlva? Rajzold le azt is, milyennek képzeled el a számítógépet 10 év múlva.
A pályamunkák elkészítésének formai követelményei megegyeznek a többi pályázat követelményeivel (legyen előlap, melyen a készítő adatain kívül a segítők nevét is tüntesd fel). Ha fogalmazást készítesz, tartsd be az anyanyelvi pályázatok ajánlásait is!
A fogalmazásokat készítheted számítógéppel is. A számítógépes rajzokat valamilyen számítógépes rajzolóprogrammal, például Paint-tel készítsd el. Mindegyik rajznak adj címet, s a kép egy megfelelő helyére írd rá neved, osztályod és a készítés dátumát.
A számítógépes munkákat lemezen vagy e-mail-ben is kérem a lugosi.antalne@citromail.hu címre.
Lugosi Antalné (Márta néni)
Informatika tanár
Beadási határidő: 2011. február 15.
Budapest, 2011. január 7.