Vándorserleggel kitüntetett tanulók 2010/2011
A legjobb tanulónak járó vándorserleg
///Cserép Barbara 10.b
//////Barbara egy rendkívül sokoldalú személyiség. Számára nem csak az idei
//////tanév volt eredményes, hanem az eddigi tanévek mindegyike.
//////Sokszínűsége a művészetekben, illetve a természettudományok terén is
//////megmutatkozik. A Károlyi pályázatok közül hét témában adott be
//////pályamunkát, melyek közül négy I. helyezést ért el. Több hónapos munka során
//////készült gyönyörű festménye, immár az osztályterem falát díszíti.
//////Barbi kedves, segítőkész, jószívű diák. Szívesen segít diáktársainak.
//////Jó közösségi- és húzóember. A többiek előtt is példa szorgalma, kitartása.
//////Keményen dolgozik a siker érdekében. Mindig előre tervez. Kiváló érzékkel
//////dolgozza ki a dolgozatok témaköreit.Elkötelezett és tisztelettudó tanáraival
//////szemben. Órákon érdeklődő, együttműködő.
//////Tudja, hogy ha egy ember csinál valamit, akkor azt érdemes jól csinálni.
A legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg
///Szfárli Zsófia 10.b
//////Meghatározó tagja a diákönkormányzatnak. Türelmes, kreatív, jól ismeri
//////diáktársait. Minden DÖK-ös esemény szervezésében benne van.
//////A programok által az embereket, mint egy lánc, úgy kovácsolja össze.
//////Aki a közelébe kerül, nem állja meg nevetés, vagy mosolygás nélkül.
//////Buzdítására rengeteg szórakoztató, mókás, ám olykor komoly hangvételű
//////versenyen vettek részt osztálytársai. Színes egyéniség, remekül táncol és
//////énekel. Fellépett a teaházak alkalmával és a Károlyi Pódiumon.
//////Ötleteit nyíltan vállalja, bevállalja a nehezebb feladatokat is.
//////Erős vezető személyisége, pedáns magatartása erőt ad társainak a feladatok
//////legyűréséhez.
Legjobb művészeti tevékenységért
///Földi Sára Rebeka 10.b
//////Sára rajztudását kiskora óta fejleszti. Már negyedikes korában megkapta a
//////Nívó díjat, amelyet kiskorú, kiemelkedő tehetségű művészek kapnak meg.
//////Kerületi versenyeken mindig az elsők között van. Fővárosi szinten
//////harmadik helyezett lett. A „Mesterek és Tanítványaik kiállításon az egyik
//////grafittal készített képével szerepelt. A Környezetvédelmi Rajz Pályázaton első
//////helyezést ért el. Tehetsége nem csak a helyezésekben mutatkozik meg,
//////munkáit Sipos Endre művésztanár is elismerte.Nemcsak a versenyek miatt
//////rajzol, a tanterem, az iskolai műsorok dekorálásában is részt vett.
//////A rajz mellett több művészeti ágat is kipróbál, többek között a fazekasságot is,
//////amiben szintén elismerték tehetségét.
A legjobb osztályközösségért járó vándorserleg
///10.a
///osztályfőnök: Kerekesné Pálmai Ágota
//////A 10.a egy összetartó, jó csapat. Tisztelik és szeretik egymást. Ha valaki
//////hosszú ideig hiányzik, segítenek a felzárkózásban.
//////A tanév során nem volt olyan rendezvény, ahol ne szerepeltek volna.
//////Augusztus végén segítettek tankönyveket árulni. Ötleteikkel gazdagították a
//////gólyatábor programját. 10.b osztály tanulóival együtt szervezték a Gólyabált .
//////A 12-sek szalagavató bálján keringőztek és külön műsorszámmal készültek.
//////A Pódiumon mind fellépőként, mind háttérmunkásként szerepeltek.
//////Az ausztriai kiránduláson örök élményt szereztek és együtt tapasztalták meg
//////a „Láthatatlan kiállítás egyediségét. Az egyik legjobb programjuk az SDI
//////szinkronstúdióban tett látogatás volt, ahol egy kiváló film szinkronizálásába
//////láthattak bele.
//////Az osztály karácsony alkalmával személyre szabott versikékkel lepték meg
//////egymást. Összetartozásukat azzal is kifejezik, hogy megünneplik egymás
//////szülinapját, nem ritkák a meglepetés bulik. Együtt vettek részt két osztálytársuk
//////pilisvörösvári koncertjén. Nagyon fontosnak tartják, hogy az osztálytermük
//////meghitt és rendezett legyen. Buláik Verot festménye a terem egyik falát díszíti.
//////Az osztály által készült reprodukciók az iskola aulájának dekorációját alkották.
//////Egymáshoz, az iskolai programokhoz való viszonyulásuk példa értékű i
//////skolánkban.
A legjobb sportoló, legjobb sportközösség
//////A díjat hagyományosan a testnevelés munkaközösség ítéli oda a tanév során
//////szervezett kerületi versenyeken való részvételek és eredményesség alapján.
//////A 2010/11-es tanév legjobb sportolója:Rab Attila 11.a
//////////////////////// legjobb sportközössége: 11.b