Jó tanuló serleg
///Biró Adrienn 4.b
///Fülöp Lili 4.b
//////Adrienn kiemelkedő képességű, szorgalmú kislány. Érdeklődése és tájékozottsága sokoldalú:
//////a természettudományi, az irodalmi, a történelmi témákban egyaránt járatos. Osztálytársai tréfásan
////// „két lábon járó lexikonnak” is nevezik.
//////Első osztályos kora óta indult matematika, vers- és prózamondó versenyeken. Minden évben adott
//////be rajzos és szöveges pályamunkát a Károlyi Pályázatra. Matematikából és magyarból tagja a
//////Bendegúz levelező versenynek.
//////Harmadikos korában a Bolyai matematika csapatversenyen 4. helyezést ért el;
//////az iskolai mesemondó versenyen 3. lett.
//////Negyedikes korában 3. lett az iskolai mesemondó versenyen.
//////Lili nagyon szorgalmas, jó képességű, igényes kislány. Matematika, irodalom, ének,
//////képzőművészeti versenyeken indult elsős kora óta. Számtalan első helyezést ért el festményeivel
//////különböző szintű versenyeken, pályázatokon.
//////Harmadikos korában a Bolyai matematika csapatversenyen 4. helyezést ért el.
//////Az idén megnyerte az iskolai és a kerületi versmondó versenyt. Tagja volt az iskolai énekversenyen
//////1. helyezést elért csapatnak.
//////Tudásvágyát rengeteg könyv olvasásával igyekszik kielégíteni.
///Tanítóik: Dévai Anikó és Solymos Andrea
Jó sportoló serleg
///Venczel Viktória 3.a
///Borbényi András 3.a
//////Viktória és András első osztályos koruk óta rendszeresen és eredményesen vesznek részt az iskolai
//////és a kerületi sportversenyeken (váltóverseny, torna, CSIVIT). Sportteljesítményeik mellett tanulmányi
//////eredményeik is kitűnőek.
//////Andris idén szeptembertől a Budapesti Elektromos Művek Egyesületében kézilabdázik, edzője
//////nagyon tehetségesnek találta, már néhány hét után az idősebb korcsoportba került,
//////Viki pedig a táncművészet különböző ágaiban jeleskedik.
///Tanítóik: Buday Vera és Varga Zsoltné
Művészeti tevékenységért – egyéni
///Cseke Lilla 3.b
//////Lilla már az első osztályban kitűnt a többi gyerek közül hihetetlen érzékenységével minden fajta
//////művészeti tevékenység iránt.Csodás rajzai többször is szerepeltek az iskolai, kerületi kiállításokon.
//////Nagyon szeret rajzolni, festeni, jó érzékkel használja a színeket.
//////Szép hangjával elvarázsolja a hallgatóságot. Az iskolai énekversenyeken szép eredményeket ért el.
//////Néhány éve zongorázni tanul, ezen a területen is jól halad.
//////Az iskolai színjátszó szakkör oszlopos tagja.
//////Leginkább a költészet iránti érzékenységét kell kiemelni. Elképesztő érzékkel olvassa és adja elő
//////a verseket, megérzi és megérti a költő érzéseit. Maga is rendszeresen ír verseket, melyekkel már
//////első osztályos kora óta részt vett a Károlyi Pályázaton, ahol több első helyezést szerzett.
//////Az iskolai versmondó, mesemondó, felolvasó versenyeket sorra megnyerte.
//////A kerületi irodalmi versenyen tavaly első lett versmondásban, idén második felolvasásában.
//////Tanulmányi munkája harmadik éve kitűnő, magatartása példamutató.
///Tanítói: Kuhmann Emese, Fésűs sándorné
Jó közösség serleg
///3.a osztály
//////Egymáshoz ragaszkodó, egymást segítő közösséggé vált az osztály. A konfliktusokat, amiből
//////nagyon-nagyon kevés van, jól kezelik, egymás véleményét elfogadják, képesek a megegyezésre.
//////A közösségben mindenki egyenrangú partner, nincs kirekesztett, peremhelyzetű gyerek.
//////Érdeklődő, mindenre nyitott, tanítóikkal jól együttműködő magatartás jellemzi a gyerekeket,
//////akik nagyon szeretnek iskolába járni. Betegség esetén szeretettel érdeklődnek egymás iránt, viszik
//////a házi feladatokat, a „híreket”. Lelkesen vesznek részt a tanórai és a tanórán kívül szervezett
//////programokban. Nagyon jól motiválhatók. Ezek a programok mindig derűs, oldott, nyugodt
//////hangulatban zajlanak. Minden iskola által szervezett programban, versenyen, pályázaton részt
//////vesznek, s azokon szép eredményeket érnek el. A szülők is érzik ezt az összetartozást,
//////ezért az év elején közös sportolással, főzéssel egybekötött víkendet szerveztek, ahol mindenki jelen
//////volt szüleivel, testvéreivel és remekül éreztük magunkat.
///Tanítóik: Buday Vera és Varga Zsoltné
Jó sportoló közösség
///A sor- és váltóverseny 4. osztályos csapata
///Tagok:
//////Versitz Zita,
//////Tóth Zsófia,
//////Dienes Zsófia,
//////Csicskár Liliána,
//////Baranyai Kata,
//////Farkas Benedek,
//////Bencze Attila,
//////Illovai Balázs,
//////Jakubek Balázs,
//////Jóljárt Balázs
//////Első osztályos koruk óta kiemelkedő eredményeket értek el a kerületi sportversenyeken.
//////Nem csak a sor – és váltóversenyeken szerepeltek kiválóan, hanem a váltófutás, többpróba, torna
//////és CSIVIT feladataiban is jeleskedtek. Kitartóan gyakoroltak, segítették, biztatták egymást, így több
//////kerületi versenyen örömmel állhattak a dobogó első és második helyén.
//////A kiemelkedő szabadidős sportteljesítményük mellett a gyerekek tanulmányi munkája is jó.
//////A szülőktől is minden biztatást és segítséget megkaptak.
///Felkészítőjük: Dittrich Márta
2. félév:
//////A csoportos művészeti tevékenység kategóriában félévkor nem adtuk ki a serleget, mert az addigi
//////alkalmak még nem adtak elég alapot a megkülönböztetésre. Ezért döntöttünk úgy, hogy most, tanév
//////végén két osztálynak ítéljük oda, két különböző szempont figyelembe vételével.
//////Egyrészt a 3.c osztálynak azért, mert az eltelt három év alatt egyre nagyobb létszámban és egyre
//////eredményesebben vesznek részt a művészeti jellegű versenyeken, pályázatokon. Aktív tagjai a
//////kiskórusnak, színjátszó társulatnak. Sokat fejlődtek a bábozás művészetének elsajátításában,
//////melyet ők az ÉKP-program keretében tanulnak az alsó tagozaton, rendszeres tevékenységként csak
//////ők képviselik ezt a művészeti ágat. Osztályszintű megmutatkozásra is egyre összefogottabban,
//////kitartóbban készülnek. Kézműves tevékenységük igényes és sokoldalú.
///Tanítóik: Márkus Csilla és Bódiné Rémiás Tünde
//////Nem mehettünk el azonban szó nélkül a 4.b-sek kiemelkedő művészeti teljesítményei mellett, s bár
//////ők 2. osztályban egyszer már elnyerték a serleget, az azóta eltelt két évben is folyamatosan
//////bizonyították magas szintű felkészültségüket úgy a színjátszás, az ének-zene, mint a képzőművészet
//////terén, a pályázatokon. Rendszeres alanyai voltak a különböző szintű bemutatóknak és egy
//////projektoktatási kísérletnek. Művészeti tevékenységükről több publikáció is készült szakmai lapokban.
//////Kerületi többszörös elismertségük mellett, az is látható, hogy olyan alkotó légkör jött létre ebben
//////a közösségben, mely a mindennapokban, a tanítási órákon is jellemző volt.
///Tanítóik: Solymos Andrea és Dévai Anikó
Legjobb tanuló – Vándorserleg
///Kinorányi Dóra 4.a
///Baranyai Kata 4.a
//////Ezt a serleget két 4.a-s tanuló kapja megosztva.
//////Mindketten kitűnő tanulók, sokoldalúan tehetségesek.
//////Tehetségüket megmutatták felolvasó-, vers-és mesemondó versenyeken, matematika- és
//////énekversenyen is.
//////Jó helyezést értek el pályamunkáikkal a Károlyi Pályázatokon rajz, mese-és versírás kategóriákban.
//////Sokféle iskolai és iskolán kívüli elfoglaltság szerepelt az órarendjükben, amelyekre szintén lelkesen
//////készültek. Dóri és Kata is humoros, illemtudó, kedves személyiség, társaikkal és a felnőttekkel is
//////kiegyensúlyozott a kapcsolatuk.
///Tanítóik: Dittrich Márta és Györkös Bernadett
Legjobb közösség serleg
///3.b osztály
//////Ez a kedves gyermekcsoport szép lassan fejlődött jó közösséggé. A hétköznapok nyugodtan,
//////többnyire vidáman telnek, a gyerekek elfogadják egymást, tisztelettel bánnak társaikkal és a
//////felnőttekkel is. Örülnek társaik sikereinek, biztatják egymást a kudarcok után. A közösségben példa
//////értékű barátságok alakultak ki. Kisebb-nagyobb csoportokban összejárnak iskolán kívül is,
//////kedvelik egymás társaságát. Egy összetartó, jó szülői csapattal a háttérben a gyerekek együtt szép
//////sikereket fognak még elérni.
///Tanítóik: Kuhmann Emese és Fésűs Sándorné
Jó sportoló közösség
///3-4. évfolyam CSIVIT csapata
//////Jó ritmusérzék, szép mozgás, lazaság, erő, együttműködés, egymásra figyelés, szorgos és kitartó
//////gyakorlás – ezekre mind szüksége van annak, aki a csivites csapatba be szeretne kerülni.
//////15 versenyzőnek kell együtt mozognia, összhangban teljesíteni a feladatokat, egymásért küzdeni.
//////Az elmúlt 4 év alatt ez a csapat sok szép eredményt ért el, melyet nemrégiben budapesti
//////1. helyezéssel koronázott meg.
///Felkészítő tanító: Dittrich Márta
///A csapat tagjai:
//////Al Raheem Petra,
//////Baranyai Kata,
//////Dienes Zsófia,
//////Lipták Panni,
//////Orbán Renáta,
//////Ruff Diána,
//////Tóth Zsófia,
//////Ujvári Dorottya,
//////Varga Rebeka,
//////Versitz Zita,
//////Zsakó Rubina,
//////Bencze Attila,
//////Farkas Benedek,
//////Gombos Brúnó,
//////Illovai Balázs,
//////Jakubek Norbert,
//////Jóljárt Balázs,
//////Kupcsik Zsolt,
//////Marosi Jonatán,
//////Németh Szabolcs
Művészeti tevékenységért – egyéni
///Erőss Regina 4. b
//////Első osztályos korától megmutatkozott rendkívüli érdeklődése a művészetek iránt. Minden művészeti
//////ág felé nyitott: imád énekelni, rajzolni.Kiemelkedően tehetséges versmondásban és színjátszásban.
//////A mindennapokban rengeteg ötlettel, mély gondolattal gazdagítja a tanítási órákat. Minden évben
//////indult az iskolai irodalmi és énekversenyeken, ahol dobogós helyezéseket ért el.
//////Meghatározó tagja mind az osztály-, mind az iskolai színjátszó társulatnak.
///Tanítóik: Solymos Andrea és Dévai Anikó
Legjobb sportoló serleg
///Dienes Zsófia 4. b
///Versitz Zita 4.b
///Jakubek Norbert 4.a
///Jóljárt Balázs 4.a
//////A 4. évfolyamra nagyon sok jó mozgású, jól sportoló gyerek jár. Ezért mindig nagyon nehéz volt
//////kiválasztani azokat, akik képviselhetik az osztályt, az évfolyamot, az iskolát egy-egy sportversenyen.
//////A Legjobb sportoló serleggel közülük jutalmazunk 4 tanulót, akik elsős koruk óta minden iskolai- és
//////kerületi sportversenyre lelkesen és lelkiismeretesen készültek, és nagyban hozzájárultak ahhoz,
//////hogy a kerületi versenyeken elért szép eredményeikkel öregbítsék iskolánk hírnevét: legyen szó
//////atlétikáról, CSIVIT-versenyről, tornáról, váltóversenyről, labdajátékokról.
///Tanítóik: Solymos Andrea és Dittrich Márta