2012. október 27.
Vándorserleggel kitüntetett tanulók 2009/2010


Csoportos művészeti tevékenységért

///4.B osztály

//////A kis csapat minden tagja fogékony a művészetekre. A négy év során rengeteg színvonalas műsort
//////adtak különböző fórumokon. Nagyon szeretnek együtt énekelni, játszani.
//////Több gyermek jeleskedett az iskolai, kerületi irodalmi, képzőművészeti, zenei versenyeken.
//////Tehetséges énekesek, rajzolók, versírók és színjátszók vannak a közösségben.
//////Reméljük, hogy érdeklődésük és igényük a művészetek iránt továbbra is megmarad.

///Tanítóik: Kuhmann Emese és Fésüs Sándorné



Csoportos művészeti tevékenységért

///2.C osztály

//////Az osztály tagjai már második éve rendszeresen képviseltetik magukat valamennyi művészeti
//////ágban. Színvonalas műsorral vettek részt karácsonyi előadásokon, elsősök köszöntésén,
//////Károlyi Fesztiválokon. Idén az Ady-családi napra szabadtéri előadására és a Kerületi Gálára is
//////meghívást kaptak, amelyre nagy lelkesedéssel, kitartó gyakorlással, örömmel készültek.
//////Nagyon büszkék arra, hogy a kerületi Táncfórumon már kétszer is nagy sikert arattak.
//////Gyönyörű képzőművészeti és irodalmi alkotásaikkal sok díjat nyertek pályázatokon és kerületi
//////versenyeken. Eddigi teljesítményüket figyelembe véve, örömmel javasoljuk őket a csoportos
//////művészeti tevékenységért járó serlegre. Büszkék vagyunk rájuk!

///Tanítóik: Nagy Hajnal és Széll Beáta



Csoportos művészeti tevékenységért

///3.C osztály

//////Az első osztály óta fontos szerepet tölt be a művészeti tevékenység a 3.c életében.
//////Rendszeres résztvevők az elsősök köszöntésében, a Károlyi fesztiválokon, a karácsonyi műsorokon.
//////Sőt, Luca napján az iskolát képviselték egy szabadtéri előadáson, melyet az Újpesti Önkormányzat
//////szervezett.Az iskolai rajz – ének, vers és mesemondó versenyen is kimagasló helyezéseket értek el
//////rendszeresen, sőt a kerületi fordulókon is bizonyították helyezéseikkel rátermettségüket.
//////Az osztály tanulói a közös feladatokban összetartóak, kitartóak. Nagyon szeretnek szerepelni.
//////A Károlyi Pályázatokon második osztályban 6 kategóriában is első helyezést értek el.
//////Idén a 3. osztályban 3 első és 3 második helyezést szereztek.
//////A sportolásban is eredményesen teljesítenek. Elsős koruk óta a mai napig gyönyörködhetünk
//////éneklésükben, furulyázásukban, néptánctudásukban, versmondásukban és a kézműves
//////munkáikban. Ezzel is örömet szerezve tanítóiknak és szüleiknek.

///Tanítóik: Fehérné Papp Ágnes és Fónyad Judit


Jó sportoló közösség

///4.C osztály

//////Az osztály tanulói első óta folyamatos résztvevői az iskolai és a kerületi sporttevékenységeknek,
//////versenyeknek. Az iskolai sor- és váltóversenyen I. helyezést értek el 1., 2. és 3. osztályban.
//////Kerületi versenyeken 4-5 tanuló rendszeresen képviseli osztályunkat, nagyon jó eredménnyel.
//////Iskolán kívül, egyesületben sportol 7 tanuló jégkorong, vízilabda, atlétika, labdarúgás, vívás, evezés,
//////úszás, judo szakágakban. Versenyeken legtöbbjük dobogós helyezést ér el.
//////Iskolai sportfoglalkozásra jár 12 tanuló. (karate, kosárlabda, labdarúgás, tömegsport) 2008-ban a
//////focicsapat a kerületi bajnokságon I. helyezést ért el. A területi bajnokságon is szépen szerepeltek
//////– VI. helyezés. 2010-ben a III. helyet sikerült megszerezniük.
//////A 4 év alatt lendületük, kitartásuk, sportszeretetük töretlen. Lelkesen, szívesen sportolnak,
//////készülnek a versenyekre.

///Tanítóik: Bódiné Rémiás Tünde és Márkus Csilla



A „Legjobb közösség”

///4. A osztály

//////Az osztály mind a 24 tanulója elsős kora óta ennek a közösségnek a tagja.
//////Megszerették, megszokták egymást. Elfogadják társaikat, segítőkészek.
//////Figyelembe veszik a másik véleményét. Lelki, érzelmi és esztétikai élmények iránt egyaránt
//////fogékonyak.
//////A közös rendezvényekre való készülődés és a kirándulások is segítették a közösségi formálódást.
//////Vera néni és Mónika néni külön köszöni a szülők folyamatos segítségét, támogatását.
//////Nélkülük nem tudtak volna ilyen sikereket elérni, nagyszerű osztályt formálni.

///Tanítóik: Buday Vera és Varga Zsoltné



A „Legjobb sportoló”

///Kis-Márton Vivien (2.a)

//////Vivien első osztályos kora óta kiemelkedő eredményt ért el minden sportversenyen, legyen az futás,
//////többpróba, sor – és váltóverseny. Mindent megtett a kiváló eredményekért, így a kerületi versenyeken
//////megérdemelten állhatott a dobogóra. Az idén Ő lett a kerület második egyéni legjobb többpróbázója.
//////A csapatversenyeken mindig biztatta, segítette a társait.

///Testnevelő tanítója: Faragó Erzsébet



A „Legjobb sportoló”

///Németh Kristóf (3.a)

//////Tanórai spotteljesítményei kiemelkedőek, dicséretre méltóak. Minden iskolai verseny csapatának
//////állandó, megbízható, kiemelkedő eredményességű tagja: a kerületi váltófutásban, váltóversenyben,
//////tornaversenyben, többpróba-versenyben és a CSIVIT versenyben is III. helyezést ért el csapatával.
//////Rendszeresen jégkorongozik, naponta jár edzésre. Kemelkedő sportteljesítménye mellett
//////tanulmányi munkája is kiegyensúlyozottan jó, matematikából, környezetismeretből kiváló,
//////sőt a színjátszás területén is egyre többször jeleskedik. Önállósága, feladatvégzés közbeni
//////lelkesedése, önfegyelme, mindig sportszerű viselkedése példamutató!

///Tanítói: Csábi Ágnes és Tari Magdolna



A „Legjobb tanuló”

///Exner Rafaella (4.a)

//////Első osztályos korától kezdve lelkiismeretesen és lelkesen készül az órákra. Otthoni és iskolai
//////munkája is folyamatosan példás. Házi feladat, felszerelés hiánya nem szokott lenni.
//////Szorgalmi feladatot szívesen végez. Bármikor, bármilyen területen lehet rá számítani.
//////Munkája mind minőségileg, mind mennyiségileg rendben van. A négy év alatt sokféle versenyen vett
//////részt sikeresen. Versmondásban, matematikában, anyanyelvi területen, sőt a zenében egyaránt
//////jeleskedett már.
//////Szeret tanulni, szívesen töpreng, gondolkodik. Élvezi, ha valamit önállóan megért.
//////Nagyon szereti a könyveket, rengeteget olvas. Órákon aktívan és figyelmesen vesz részt.
//////Példás tagja a közösségnek.

///Tanítói: Buday Vera és Varga Zsoltné



A „Legjobb tanuló”

///Erdei Adrienn (3.c)

//////Adri elsős kora óta az osztályközösség kiemelkedő egyénisége. Elsősorban szerénységével,
//////példaértékű magatartásával, kitartó szorgalmával és kitűnő tanulmányi munkájával hívta fel magára
//////a figyelmet osztálytársai és tanítói számára.
//////Szívesen vesz részt iskolai rajz, - versmondó – és felolvasó versenyeken is. Első osztályban a
//////rajzpályázaton, 3. osztályban pedig a felolvasó versenyen ért el 1. helyezést. Lelkes tagja volt a Bólyai
//////versenyen induló magyar – és matematika csapatának is. A Károlyi Pályázaton tavaly
//////a számítástechnika kategóriában I. helyezést, idén az „Olvasni jó!” kerületi könyvajánló versenyen
//////II. helyezést ért el.
//////Tiszta hangjával sok örömet szerez az iskola kiskórusának is. Segítőkészségével,
//////alkotásra kész hozzáállásával példát mutat az osztálytársainak.

///Tanítói: Fehérné Papp Ágnes és Fónyad Judit



Művészeti tevékenységért

///Bekő Bodza (3.a)

///
Az irodalom iránti rendkívüli érdeklődését igazolják kiemelkedő eredményei:

//////· az iskolai felolvasó versenyen való sikeres részvétele, a versmondásban elért 3. helyezése;
//////· a Károlyi pályázaton versírás kategóriában I. helyezést ért el;
//////· a kerületi Benedek Elek mesevetélkedő és a Bolyai Anyanyelvi Csapatversenynek is oszlopos tagja
/////////volt;
//////· a kerületi „OLVASNI JÓ” könyvismertetési versenyen I. helyezést ért el;

///Rendkívül sokat olvas, igényes, szépirodalmi alkotásokat.

///
A zene területén is kiemelkedő a munkája:

//////· órai tevékenysége dicséretes, a zeneművek befogadása iránt rendkívül nyitott;
//////· a kiskórus lelkes, megbízható tagja;
//////· az iskolai énekversenyen csoportos éneklésben II. helyezést ért el;
//////· nagyon tehetségesen fuvolázik, szolfézs terén is dicséretesek az eredményei

///
Képzőművészeti tevékenysége is elismerésre méltó:

//////· órákon készített alkotásai mindig egyéniek és kifejezőek, színes fantáziáról
/////////tanúskodnak;
//////· ő is részt vett a kerületi irodalmi versenyre beküldött pályamunka elkészítésében;
//////· A Király Könyvtárat díszíti több könyvillusztrációja
//////· rendszeresen balettozik;
//////· az osztályműsorok mozgásanyagát önállóan koreografálta és tanította be

///Igazi értéket jelenít meg a művészet minden területén!

///Tanítói: Csábi Ágnes és Tari Magdolna