2013. június 25.
Vándorserleggel kitüntetett tanulók 2012/2013

A legjobb tanulónak járó vándorserleg

///arany fokozatát kapta

///Hidvégi Attila 8.c

///////// Mind tanulmányaival, mind versenyeredményeivel kiemelkedik tanulóink közül
///////// Már az alsó tagozatban felfigyeltek tehetségére, szorgalmára. A Felső tagozaton minden évben
////////////kitűnő bizonyítványt kapott. Így Aranytoll díj-ban is részesült.
///////// Az idei tanévben 13 tantárgyból érdemelte ki a tantárgyi dicséretet

///Versenyeredményei a következők:

//////UMSZKI természettudomány verseny:

////////////Csapat I. helyezés
////////////Kémia I. helyezés
////////////Földrajz I. helyezés
////////////Biológia III. helyezés


///Kerületi versenyek:

////////////Földrajz I. helyezés
////////////Technika csapatverseny III. helyezés


///Fővárosi versenyek:

////////////Földrajz IV. helyezés


///ezüst fokozatát kapta

///Farkas Benedek 8.c

///////// Az osztály közösségi életében aktívan részt vett, magatartása, szorgalma, példamutató.
///////// Szabadidejét A Madách Musical Tánc -és Zeneművészeti Iskolában tölti, ahol táncot és
////////////tánc történelmet tanul. A tánciskolában is nagyon sokszor kell vizsgáznia és a legjobbat
////////////kell kihoznia magából.
///////// A Madách Színház több produkciójában is szerepelt.
///////// Az utóbbi 4 évben mindig kitűnő volt, így ő is Aranytoll díj-ban részesült
///////// Az idei tanévben 8 tantárgyból érdemelt ki tantárgyi dicséretet.


///Versenyeredményei a következők:

///Kerületi versenyek:

////////////Fizika III. helyezés
////////////Informatika III. helyezés
////////////Katasztrófavédelmi Csapatverseny IV. helyezés
////////////Bolyai Matematika Csapatverseny VI. helyezés


///bronz fokozatát kapta

///Üveges Anna 8.b

///////// Anna tanulmányi eredménye alsós kora óta jeles illetve kitűnő, amit többek között szívós,
////////////kitartó munkájának és rendkívüli szorgalmának köszönhet
///////// 7 tantárgyi dicséretével a legtöbb dicséretet szerző tanulók közé tartozik.
///////// Megbízható, fegyelmezett, kortársainál komolyabb, céltudatosabb.
///////// Nem tesz különbséget tantárgyak között, egyforma alapossággal tanulja mindegyiket.
////////////A tőle telhető maximális teljesítményre törekszik.
///////// Évről - évre indul az iskolai versenyeken és a Károlyi Pályázatokon, és szinte mindig az
////////////első helyek valamelyikét szerzi meg.
///////// Képzőművészeti, elsősorban rajzpályázatokon elért szép sikereivel már sokszor öregbítette
////////////iskolánk hírnevét.
///////// Osztálytársai is elsimerik rendkívüli szorgalmát, önfegyelmét, mindig számíthatnak a
////////////segítségére a tanulásban,de gyakran vállalja magára vitás kérdésekben a békebíró szerepét is.
///////// Sokat olvas, tudását szívesen megosztja másokkal.


///Versenyeredményei a következők:

///Kerületi versenyek:

////////////"Berze - Halloween - Verseny" - Kerületi Angol verseny (Csapat neve Boszik)
////////////a Berzeviczy Gergely Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakközépiskola
////////////Szervezésében I. helyezés

////////////A "Szép Magyar Beszéd" - Kerületi felolvasó verseny III. helyezés



A legjobb osztályközösségnek járó vándorserleg

///arany fokozatát kapta

///6. b osztály

///////// Az osztály tagjai érzelmi közösséget alkotnak. A gyerekek elfogadják és elismerik egymást.
////////////Szükség esetén bárkinek a segítségére sietnek.

///////// Sokan igen jó barátságban vannak egymással. A gyerekek türelmesek, figyelmesek és
////////////megbocsátóak egymással. Bátorítják, ha kell vigasztalják egymást.

///////// Cselekvő közösséget alkotnak. A tanulásban, a felkészülésben segítik társaikat.

///////// Az őszi és tavaszi papírgyűjtésben rendkívül aktívan, szabadidejüket is feláldozva vettek részt.
////////////Mindkét időszakban a legtöbb mennyiséget gyűjtötték.

///////// Az idei tanévben induló Károlyi kupában is sikeresen vettek részt.

///////// Az osztályterem tisztaságára és megjelenésére vigyáznak, és csinosítgatásában is kiveszik a
////////////részüket.

///////// Eredményesen szerepeltek az iskolai rendezvényeken (énekkari tagként, Károlyi fesztivál,
////////////ünnepi megemlékező műsorok szereplőiként, szaktárgyi vetélkedők és versenyek
////////////versenyzőiként).

///////// Nyugodt, kiszámítható viselkedésükkel, tisztelettudó és kedves hozzáállásukkal kivívták
////////////az őket tanító pedagógusok elismerését!



///bronz fokozatát kapta

///7. a osztály

///////// Az osztály legfőbb jellemzője az ötletgazdagság, a sokszínűség. Nem telik el úgy hét,
////////////hogy valamilyen újabb ötlettel ne állnának osztályfőnökük, Márta néni elé.
///////// Szívesen töltik együtt szabadidejüket. Voltak közös mozilátogatáson, strandoltak.
////////////Az egyik osztálybulin még óriáspizzát is sütöttek.
///////// Érdeklődnek egymás hobbyja iránt is. Eljutottak jégkorong és röplabdameccsre is,
////////////ahol közösen szurkoltak sportoló osztálytársaiknak.
///////// Mindezek az egymást támogató, és közösségi összetartozást erősítő programok járultak hozzá
////////////ahhoz, hogy az idei évben egy zenés-táncos március 15-i műsorral kápráztatták el az iskola
////////////diákjait.
///////// A műsor sikere érdekében három hónapon keresztül jártak be heti rendszerességgel nulladik
////////////órákon próbákra.
///////// Itt is, és az előadáson is megmutatták fegyelmezettségüket, összeszedettségüket,
////////////pozitív hozzáállásukat.



A legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg

///arany fokozatát kapta

///Baranyai Kata 8.a

///////// A művészet szeretete Katánál már igen korán elkezdődött. Ovisként indult először
////////////rajzpályázaton. Itt kapta a lökést arra, hogy tovább foglalkozzon ezzel a területtel.
///////// Különösen nagy hatással volt rá a Diótörő, emiatt kezdte el a balettozást és folytatta
////////////kerek öt éven keresztül. Most atletizál, mert vallja, hogy a tanuláshoz kell az erőnlét is.
///////// Lassan hét éve zongorázik, és úgy tűnik, ez nála örök szerelem marad, ahogy az éneklés is.
////////////Színjátszó táborokban járt, kisfilmekben szerepelt.
///////// Az iskolában vers- és prózamondó versenyeken indult, ami kerületi helyezéskhez vezetett.


///Versenyeredményei a következők:

///Kerületi versenyek:

////////////Matematika VI. helyezés
////////////"Hatágú Síp" szavalóverseny II. helyezés
////////////Nádas József vers - és prózamondó verseny I. helyezés
////////////Nemzeti Tehetség Program keretén belül lebonyolított Angol verseny IV. helyezés


///bronz fokozatát kapta

///Ősz Varga Lilla 5.a

///////// Szeret rajzolni, festeni. Rajzai az iskola folyosóját díszítik.

///////// A Hubay Jenő Alapfokú Művészeti Iskola Képzőművészeti szakára jár.

///////// A kórus tagjaként minden ünnepségünkön szerepel.

///////// 4 éves kora óta úszik, és 4 éve a Honvéd Polo vízilabda csapatának leigazolt versenyzője.

///////// A sportolás és a művészeti képzés mellett a tanulmányi eredményére is odafigyel.


//////Művészeti eredményei:

////////////- Nemzetközi Képzőművészeti verseny: Ezüst fokozat

////////////- Budapesten élni címmel hirdetett képzőművészeti pályázat: Különdíj

////////////- ,,AZ ÉN ÚJPESTEM KÉT DIMENZIÓBAN” képzőművészeti pályázat:Fődíj

////////////- László Gyula Gimnázium és Általános Iskola által szervezett rajzverseny: II. helyezés

////////////- A Fővárosi Komplex Vizuális verseny: XI. helyezés

////////////- ,,HATÁGÚ SÍP” vers- és prózamondó verseny: Különdíj


///bronz fokozatát kapta

///Gherman Laura 5.b

///////// Kiemelkedő tehetségű tanuló, amely szorgalommal, szerénységgel párosul.
///////// Rajzversenyek, pályázatok sikeres résztvevője, munkái rendszeresen kiállításra kerülnek.
///////// Laura minden rajzeszközt kitűnően kezel, grafitceruzát, tollat, tust, festéket, pasztellt.


//////Iskolánk dicsőségére több rangos díjat is nyert az idei tanévben:

////////////-Budapesten élni----kerületi képzőművészeti pályázat I.díj
////////////-Az én Újpestem két dimenzióban-----kerületi képzőművészeti grafikai különdíj
////////////-Kerületi komplex képzőművészeti verseny I.díj
////////////-Fővárosi komplex képzőművészeti verseny V.díj


///bronz fokozatát kapta

///6.c osztály

///////// „Csak” 27 gyerek, és mégis mennyi szín: zenészek, táncosok, kiváló sportolók és nem
////////////utolsósorban kitűnő tanulók.
///////// Nem könnyű ebben a kavalkádban közös nevezőt találni, abban mégis egyetértett az osztály,
////////////hogy 5.-ben és 6.-ban is fel kell lépni a Károlyi-fesztiválokon.
///////// Ebben biztos benne van az a rengeteg munka és sikerélmény, amit Ági nénivel és Judit nénivel
////////////éltek át alsó tagozaton.
///////// A felkészülés nem volt zökkenőmentes, de sok energiát fektettek be a felkészülésbe, és nagyon
////////////várták az előadást. Mindkét produkciójukkal közönségsikert arattak.


//////Egyéni művészeti tevékenységek:

/////////
Hangszer: ///////// Feldmann Zsuzsanna//////zongora

//////////////////////////////Gersei Tünde///////////////hegedű

//////////////////////////////Nikolova Natália////////////gitár

//////////////////////////////Toldi Balázs///////////////furulya

//////////////////////////////Tüske Annamária/////////fuvola

//////////////////////////////Tüske Fruzsina////////////fuvola


/////////Iskolai énekkar: /// Erdei Adrienn

/////////Tánc: //////////// Hódi Nikolett

//////////////////////////////Tóth Vanessza

//////////////////////////////Csóka László

/////////Iskolai rajz- és fotópályázatok: //////Erdei Adrienn

//////////////////////////////////////////////// Tüske Annamária

////////////////////////////////////////////////Tüske Fruzsina

//////////////////////////////////////////////// Gersei Tünde




A legjobb sportolónak járó vándorserleg

///arany fokozatát kapta

///Iszlai Norbert 7.c

///////// Norbi számára a mozgás nagyon fontos. Kedvenc sportága a kosárlabda.
///////// Az iskolában működő tömegsport foglalkozások mindegyikének tagja.
///////// A kerületi diákolimpiákon több sportágban is rendszeresen képviselte az iskolánkat.


//////
Eredményei:

///////// - Kerületi Diákolimpia
///////// - Mezei futóverseny csapatban 1. helyezés
///////// - Ügyességi sor és váltóverseny 5. helyezés
///////// - Kézilabda 3. kcs csapatverseny 3. helyezés
///////// - Kézilabda 4. kcs csapatverseny 4. helyezés
///////// - Atlétikai többpróba verseny csapatban 1.helyezés
///////// - Atlétikai többpróba verseny egyéni 1. helyezés
///////// - A testnevelés munkaközösség által több éve sikeresen működő, a kerületi versenyekre
////////////kidolgozott pontrendszer alapján ő érte el a legjobb eredményt.



///ezüst fokozatát kapta

///Kiri Zsófia 8.c

///////// Zsófi életében a tanulás mellett nagyon fontos szerepet tölt be a sport.
///////// 8 éves kora óta kosárlabdázik, amit a mai napig aktívan folytat.
///////// Az iskolai sportrendezvények rendszeres résztvevője. Minden évben benne van az iskolai
////////////kosárlabda csapatban. A kerületi versenyeken rendszerint az első vagy a második helyezést
////////////szerezték meg. Az idei tanévben aranyérem sikerült a diákolimpián.
///////// A kosárlabdázáson kívül minden évben szerepel a mezei futó- versenyen, ötpróbán,
////////////váltóversenyen.
///////// a mezei futóversenyen második,
///////// az ötpróbán harmadik
///////// a váltó versenyen negyedik lett



A legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg

///arany fokozatát kapta

///Tóth Balázs 8.b

///////// 4. osztályosként érkezett iskolánkba. Igazából ekkor még azt sem tudta mi az a DÖK.
////////////Főleg hogy az milyen terhekkel és milyen kötelességekkel jár.
///////// Osztálytársai megválasztották, és így 4 éve osztályának egyik képviselője.
///////// Rendszeres résztvevője volt a DÖK gyűléseknek és nagyon jó ötletekkel látta el a mindenkori
////////////vezetést. Ezekből sok megvalósult.
///////// A suli bulik, teaházak legtöbbjében részt vett, pakolt, irányított, segített.
///////// A DÖK vezető rá bármikor számíthatott.
///////// Jókedvével is támogatta a csapatot. Mosogatás közben népdalokat és magyar slágereket
////////////énekelt.
///////// Osztályát gyakran képviselte különböző programokon, eseményeken.
///////// Segített társainak tanulásban, magánéleti problémák megoldásában.


///Eredményei a következők:

////////////2 oklevél a DÖK -ben végzett kiváló munkájáért
////////////2 igazgatói dicséret a bulik szervezéséért