„Pedagógus lévén pontosan tudom, milyen sok múlik a jó beiskolázáson, ezért ragadom meg a kérelemírás – végsőnek tűnő – lehetőségét is. Választásunkat alapos tájékozódás előzte meg. Mivel tíz éve a XIII. kerületi Németh László Gimnáziumban tanítok magyart, filozófiát és etikát, elmondhatom, hogy tisztában vagyok a fővárosi gimnáziumok rangsorával, különösen azokéval, amelyek nem vagy nem csak hagyományos négyosztályos képzést folytatnak. Ezek sorában a Károlyi Gimnázium előkelő helyet foglal el versenyeredményeik, sokoldalú tehetséggondozó tevékenységének köszönhetően. Ennek tudatában nyugodt szívvel bíznánk Nóra oktatását a gimnázium tanáraira. Természetesen informális úton is eljutott hozzánk az iskola jó híre. Elsőként Kiss Anna Veronika közoktatási szakértő, a Károlyi egykori tanára ajánlotta figyelmembe a gimnáziumot, akitől tavaly májusban örököltem meg a Magyar Filozófiai Társaság Érdekvédelmi Csoportjának tagságát. Később Varga Zsoltné, a Károlyi jelenlegi tanítónője, akinek mindkét nagyobb gyermekét tanítottam a Németh László Gimnáziumban, erősített meg abban, hogy a választott iskola minden szempontból ideális volna lányom számára. Lányunkat kezdettől fogva abban a szellemben neveljük, hogy a tanulás, tudás nemcsak az érvényesülés kikerülhetetlen útja, hanem örömforrás is; mi, szülők magunk is az élethosszig tartó tanulás példáját testesítjük meg.”
„Kisfiunk a Rózsaligeti bölcsödébe járt. Nap, mint nap megtapasztaltuk az Önök iskolájának jelenlétét, láttunk hogyan törődnek a gyerekekkel a kinti foglalkozások alkalmával, pl.: korcsolyapálya működtetésével a téli időszakban. Több alkalommal is lehetőségünk nyílt arra, hogy az iskola épületét belülről is megszemléljük, hogy a gyermekek munkáiból kiállítást szerveznek, amivel elismerik erőfeszítésüket, és a gyermekekben erősítik az önbizalmat. A nyílt nap még egyértelműbbé tette hozzáállásukat, és még jobban elköteleződtünk amellett, hogy szeretnénk gyermekünket ebbe az iskolába járatni.”
„Feleségemmel részt vettünk a február 14-i nyílt napon és mind az iskola légkörét, mind az általunk látott pedagógusok gyermekekhez való hozzáállását nagyon megnyugtatónak találtuk, illetve megismerkedhettünk a pedagógiai programmal, amely szintén rendkívül kedvező benyomást tett ránk.”
„Szeretném megemlíteni kisfiunknak a Károlyihoz fűződő személyes pozitív élményeit is, melyeket egyrészt az iskola által szervezett nyílt napon szerzett, másrészt pedig a hétvégi családi korcsolyázások során, a Károlyi korcsolyapályáján. Újpesti pedagógus családi múltunkra hivatkozva bízom Polgármester Úr jóindulatú válaszában.”
„Én újpesti pedagógusként az Aradi óvodában dolgozom óvónőként már 23 éve, tudom milyen fontos, hogy egy olyan helyen töltse el a gyermekem életének egyik legfontosabb szakaszát, ahol jól érzi magát és ahova szívesen jár, így nagy örömömre és megnyugvásomra szolgálna, ha ő is bekerülhetne a Károlyi kis elsősei közé.”
„Az iskola jó híre, velünk azonos értékrendje és az ismerőseinktől hallottak alapján biztosak vagyunk abban, hogy gyermekünk itt a legjobb nevelésben és oktatásban részesülne.”
„Nagyon jó tapasztalattal jöttünk el a nyílt napról is, szimpatikus volt az iskola légköre, a bemutatkozás. Lányomnak annyira megtetszett az Önök intézménye, hogy meg is cseréltük időközben a jelentkezési sorrendet és a Károlyi István Gimnáziumot jelöltük meg első helyen.”
„Választásunk továbbra is azért esett az iskolára, mert a nyolc év alatt megtapasztaltuk a gyermekközpontúságot, a magas szintű oktatást-nevelést és a biztonságot.”