Kiss Lenke Kosárlabda Suli köszönőlevél
Rólunk írták - Névtelenül idézzük
"Köszönöm azt a hihetetlen diákcentrikus, pozitív és nyitott nevelést és oktatást, ami az intézményetekben folyik. Köszönöm, hogy mindig mindenki odafigyelt arra a tanév során, hogy ne a kudarcok, hanem a sikerek vezessék őt előre annak ellenére is, hogy nem tartozik az osztály élmezőnyébe. Köszönöm, hogy nyugodtan engedhetem el iskolába minden egyes nap, mert tudom, hogy jó helyen van; sokat nyílt a világra, egy év alatt sokkal nyitottabbá és határozottabbá vált, mint az iskolás évek alatt eddig bármikor."
„Az iskolában eltöltött 8 év tapasztalata, erősít meg bennünket arról, hogy ezt az iskolát gyermekünk számára a leginkább megfelelőnek tartjuk. Feltételezzük, hogy majdani tovább tanulási szándékát is leginkább biztosítani hivatott gimnáziumuk, ismerve a szaktanárok felkészültségét, segítő szándékát, kiváló pedagógiai érzékét.”
„Akik ismernek minket, tudják, hogy gyermekünk születése óta sok kihívással küzd mozgásában, egyes készségekben. Négy éven át megadtak minden segítséget neki annak érdekében, hogy ő is egy lehessen a sok közül rendszertől, szabályoktól függetlenül. Ne leereszkedő elnézésre és kegyelem kettesekre gondoljatok. Ettől jóval többet kapott. Figyelmet és alkalmazkodást, ha kellett egyéni beszámolási rendet és módot, ha kellett sajátos tanrendet. Igazi integrációt, befogadást, lehajolás helyett felemelést.
Egy fogyatékkal küzdő ember mindig egy környezeti lakmuszpapír. Megmutatja a mélyben élőt, kihozza a környezetéből a legjobbat ugyanúgy, mint a legrosszabbat. És mi ebben az iskolában a legtöbbször csak a legjobbat láttuk megjelenni, mert mi emberek tudunk hazudni, de a lakmuszpapír nem. Ezt kaptuk szinte minden tanártól, ezt kaptuk az osztálytársaitól. A legtöbbet, amit kaphatott.
Hogy egy lehessen a sok közül.”
„Fiam ezt a Gimnáziumot nevezte meg első helyen a továbbtanulások céljából. Ennek oka, hogy a nyíltnapon olyan barátságos és céltudatos tanárokat és iskola légkört tapasztalt meg, hogy minden más iskola háttérbe szorult. Az iskola nagyon megnyerte a tetszését. A feleségem és én tetszésemet is elnyerte az iskola. Szimpatikus volt, amit az iskolai tájékoztatón láttunk, hallottunk. Több barátunknak jár oda a gyermeke és csak javasolni tudják.”
„Gyermekem első helyen jelölte meg az Újpesti Károlyi István Ált. Isk. és Gimnáziumot. Első benyomás alapján a legszimpatikusabb intézmény volt az összes iskola közül, amit megjelölt.”
„Gyermekemnek az iskolájuk pozitív légköre, a tanárok közvetlensége, kedvessége, a diákok segítőkészsége nagyon megtetszett. Ezért is jelöltük meg első helyen ez a gimnáziumot.”
„Megjegyezni kívánom, hogy fiam magasabb pontszámú központi írásbeli eredménnyel is a Károlyi gimnáziumba kívánt volna jelentkezni, mivel a korábban tett látogatása az iskolában, jó benyomást nyert. Középiskola kiválasztásánál több szempontból is iskolájuk nyerte el tetszésünket.”
„Gyermekem a középiskolai felvételi eljárás során elsőként az Önök intézményét jelölte meg. Férjemnek, aki korábban az Ady Endre Művelődési Központban dolgozott, az intézményi kapcsolatok során rálátása volt az Önök tanintézményében folyó magas színvonalú és kulturális tevékenységekre, ezért örömmel támogattuk választását.”
„Voltunk Önöknél nyílt napon is, és nagyon megnyerte az iskola a tetszésünket.”
"Sok jót hallottam és olvastam már intézményükről, beszélgettem egykori diákokkal, s mindig álmodoztam róla, hogy egyszer - ha már tanulójuk nem lehettem - tanári közösségük tagja lehessek. Élmény lehet itt oktatni, ezt nem csak a kötelező illem és tisztelet íratja velem. Nagy tanítási gyakorlattal és középvezetői tapasztalatokkal rendelkező magyar-történelem szakos bölcsész és középiskolai tanár vagyok. Gondolom, már tervezik a jövő tanévet, ezért jelentkezem időben. Ha szükség lenne elkötelezett munkámra, kérem, értesítsenek! Előre is köszönöm, eredményes vizsgáztatást kívánok!"
„Pedagógus lévén pontosan tudom, milyen sok múlik a jó beiskolázáson, ezért ragadom meg a kérelemírás – végsőnek tűnő – lehetőségét is. Választásunkat alapos tájékozódás előzte meg. Mivel tíz éve a XIII. kerületi Németh László Gimnáziumban tanítok magyart, filozófiát és etikát, elmondhatom, hogy tisztában vagyok a fővárosi gimnáziumok rangsorával, különösen azokéval, amelyek nem vagy nem csak hagyományos négyosztályos képzést folytatnak. Ezek sorában a Károlyi Gimnázium előkelő helyet foglal el versenyeredményeik, sokoldalú tehetséggondozó tevékenységének köszönhetően. Ennek tudatában nyugodt szívvel bíznánk Nóra oktatását a gimnázium tanáraira. Természetesen informális úton is eljutott hozzánk az iskola jó híre. Elsőként Kiss Anna Veronika közoktatási szakértő, a Károlyi egykori tanára ajánlotta figyelmembe a gimnáziumot, akitől tavaly májusban örököltem meg a Magyar Filozófiai Társaság Érdekvédelmi Csoportjának tagságát. Később Varga Zsoltné, a Károlyi jelenlegi tanítónője, akinek mindkét nagyobb gyermekét tanítottam a Németh László Gimnáziumban, erősített meg abban, hogy a választott iskola minden szempontból ideális volna lányom számára. Lányunkat kezdettől fogva abban a szellemben neveljük, hogy a tanulás, tudás nemcsak az érvényesülés kikerülhetetlen útja, hanem örömforrás is; mi, szülők magunk is az élethosszig tartó tanulás példáját testesítjük meg.”
„Kisfiunk a Rózsaligeti bölcsödébe járt. Nap, mint nap megtapasztaltuk az Önök iskolájának jelenlétét, láttunk hogyan törődnek a gyerekekkel a kinti foglalkozások alkalmával, pl.: korcsolyapálya működtetésével a téli időszakban. Több alkalommal is lehetőségünk nyílt arra, hogy az iskola épületét belülről is megszemléljük, hogy a gyermekek munkáiból kiállítást szerveznek, amivel elismerik erőfeszítésüket, és a gyermekekben erősítik az önbizalmat. A nyílt nap még egyértelműbbé tette hozzáállásukat, és még jobban elköteleződtünk amellett, hogy szeretnénk gyermekünket ebbe az iskolába járatni.”
„Feleségemmel részt vettünk a február 14-i nyílt napon és mind az iskola légkörét, mind az általunk látott pedagógusok gyermekekhez való hozzáállását nagyon megnyugtatónak találtuk, illetve megismerkedhettünk a pedagógiai programmal, amely szintén rendkívül kedvező benyomást tett ránk.”
„Szeretném megemlíteni kisfiunknak a Károlyihoz fűződő személyes pozitív élményeit is, melyeket egyrészt az iskola által szervezett nyílt napon szerzett, másrészt pedig a hétvégi családi korcsolyázások során, a Károlyi korcsolyapályáján. Újpesti pedagógus családi múltunkra hivatkozva bízom Polgármester Úr jóindulatú válaszában.”
„Én újpesti pedagógusként az Aradi óvodában dolgozom óvónőként már 23 éve, tudom milyen fontos, hogy egy olyan helyen töltse el a gyermekem életének egyik legfontosabb szakaszát, ahol jól érzi magát és ahova szívesen jár, így nagy örömömre és megnyugvásomra szolgálna, ha ő is bekerülhetne a Károlyi kis elsősei közé.”
„Az iskola jó híre, velünk azonos értékrendje és az ismerőseinktől hallottak alapján biztosak vagyunk abban, hogy gyermekünk itt a legjobb nevelésben és oktatásban részesülne.”
„Nagyon jó tapasztalattal jöttünk el a nyílt napról is, szimpatikus volt az iskola légköre, a bemutatkozás. Lányomnak annyira megtetszett az Önök intézménye, hogy meg is cseréltük időközben a jelentkezési sorrendet és a Károlyi István Gimnáziumot jelöltük meg első helyen.”
„Választásunk továbbra is azért esett az iskolára, mert a nyolc év alatt megtapasztaltuk a gyermekközpontúságot, a magas szintű oktatást-nevelést és a biztonságot.”