2016. június 20.
Jutalomkönyvvel kitüntetett tanulók felső 2015/2016. tanév

 

Könyvjutalom:

5.a osztályból:

///Csikós Fruzsina

//////Fruzsina az osztály legjobb tanulója, akinek a személyében egy komoly, visszafogott lányt ismertünk meg,

//////és aki tanárai szerint nagyon tehetségesen fogalmaz. Munkáját rendkívüli szorgalom, megbízhatóság

//////és alaposság jellemzi. Ennek eredményeképpen Fruzsina bizonyítványa kitűnő lett. Öt tantárgyból olyan

//////kiemelkedő teljesítményt nyújtott, hogy dicsérettel zárta az évet. Magatartása, higgadtsága példaértékű

//////osztálytársai számára. Nevelőtestületi dicséretben részesül.

 

///Jóna Dániel

//////Az osztály egyik legjobb tanulója, aki rendkívül alapos, gondos és megbízható. Számos szaktanári és

//////osztályfőnöki és igazgatói dicséretben részesült, osztályfőnöke mindig számíthat rá. Az iskolai helyesírási

//////versenyen 1. helyezést ért el. A tanulás mellett időt szakít zenélésre és bolgár néptáncra is.

//////Az iskola énekkarának is aktív tagja, és lelkes szereplője volt osztálya Károlyi Fesztiválon előadott

//////produkciójának is.

//////Tanárai és osztályfőnöke elismerését azzal érdemelte ki, hogy nemcsak jeles tanuló, de kitartó munkájának

//////köszönhetően a negyedik osztályos valamint félévi eredményeihez képest is jelentősen javított.

 

5.b osztályból:

///Barna Réka

//////Csendes, pozitív személyiség, igazi jó barát. Szorgalma kifogyhatatlan, mindig felkészülten érkezik

//////az órákra. Több iskolai verseny résztvevője, díjazottja. Hobbija az olvasás és a kosárlabdázás.

 

///Czakó Alina

//////Alina szorgalmát 7 tantárgyi dicsérettel díjazták tanárai. Egyike azon diákoknak, akik  még a

//////magyar nyelvtan tantárgy egy-egy témakörét is rendkívül érdekesnek tartották. A nyelvtan és egyéb

//////tantárgyak szeretete mellett nagy állatbarát is Alina. Szabadidejében úszik, zongorázik, néha lovagol is.

 

5.c osztályból:

///Keszte Sára és Czombos Luca

//////Sára és Luca már alsó tagozatos tanulóként is kitűnő volt. Tanulmányi eredményük az idei tanév végén

//////is kitűnő lett.

//////Szívesen jelentkeznek iskolai, és egyéb tanulmányi versenyekre is, és dicséretesen helytállnak.

//////Az iskolai kosárlabda csapat tagjaként is szép eredményeket értek el.

//////Zenei tehetségüket számos figyelemre méltó eredmény is bizonyítja, és az iskolai műsorokban is

//////színvonalasan közreműködtek az énekkar tagjaként és hangszeres kíséret formájában.

 

6.a osztályból:

///Kemény Dorina

//////Tanulmányi eredménye egész évben egyenletesen kiváló volt. Iskolai és kerületi versenyek állandó

//////részvevője. Az osztályban vezető szerepet tölt be. Véleményére hallgatnak a többiek.

//////Közösségi munkában is rendszeresen kiveszi a részét. Tanulmányai mellett zeneileg is képzi magát,

//////évek óta játszik fuvolán. Életének fontos része a tánc, melyet kiskora óta folytat.

//////Mind magatartása, mind tanulmányi eredménye követendő és példamutató.

 

 6.b osztályból:

///Dömötör Réka  

//////Réka neve már alsós kora óta elhangzik minden tanévzárón a kitűnő tanulmányi eredményt elért tanulók

//////között. Teljesítménye már csak azért is figyelemre méltó, mert kicsi kora óta napi két kemény úszóedzés,

//////versenyek és edzőtáborok mellett tudja ezt elérni. Hiányzásai ellenére is mindig naprakész, felkészült.

 

///Drexler Anna

//////Panni neve is ismerősen csenghet már hat éve, ha kiválóságokat kell emlegetni. Sokan irigylik eredményeit.

//////Ezek eléréséhez nem lenne elég csak a tehetség, ha ahhoz nem társulna kellő kitartás és szorgalom.

//////Nem büszkélkedhetne minden év végén kitűnő bizonyítvánnyal.

 

6.c osztályból:

///Lukácsovics Eszter

//////Eszter az idei tanévben kitűnő bizonyítványa mellé 6 tantárgyi dicséretet kapott. Kitartó, precíz, alapos és

//////lelkiismeretes munkavégzés jellemző rá. Mindemellett csendes, szerény természetű. Az idei tanévben német

//////tartárgyból és rajzból és testnevelésből is sikeresen képviselte iskolánkat a kerületi megmérettetéseken.

 

///Kovács Anikó

//////Anikó az idei tanévben is kimagasló eredményt ért el, kitűnő bizonyítványt vihet haza. Megbízhatósága és

//////segítőkészsége miatt társai és tanárai mindig számíthatnak rá. Matematika és képzőművészeti versenyeken

//////képviselte iskolánkat, és tagja volt az iskolai röplabda csapatnak.

//////Munkavégzését kitartás, állhatatosság jellemzi.

 

7.a osztályból:

///Kasza Sára

//////Kitartó, érdeklődő, és nyitott személyiség. Ötödikes kora óta kitűnő tanuló. Mindig lehet rá számítani,

//////ha plusz feladatot kell készíteni. Tanulmányi eredményével, 6 tantárgyi dicséretével méltán osztálya

//////egyik legjobb tanulója.

 

///Paál Eszter

//////Eszter már a tavalyi tanévben bebizonyította, hogy szorgalommal és elszántsággal elérhető a kitűnő

//////tanulmányi eredmény, amelyet ebben az évben sikerült megismételnie.

//////Megfontolt, kitartó egyéniség, 4 tantárgyi dicsérettel, kiváló eredményt ért el.

 

7.b osztályból:

///Németh Martin

//////Martin nagy igyekezettel dolgozott azért, hogy az év végi bizonyítványa kitűnő legyen, több tantárgyból

//////dicséretet is kapott. Példás magatartásával és szorgalmával kivívta osztálytársai elismerését is.

 

///Fedorov Eszter

//////Eszter rendszeresen szerepel a Károlyi fesztiválon, szívesen megmutatja színészi képességeit.

//////Gyakran mond verset iskolai ünnepélyeken, mellyel kivívta iskolatársai elismerését.

 

7.c osztáyból:

///Ludányi Marcell

//////Marci négy tantárgyból kitűnő osztályzatot érdemelt, rajong a történelem és a természettudományos

//////tantárgyakért. Szívesen és jól rajzol. Rajztanára, támogatásával indult ebben a tanévben is versenyeken

//////és sikeresen vett rész pályázatokon.

//////Marci a rajzolás mellett zenét is tanul. Az Erkel Gyula Újpesti Alapfokú Művészeti Iskola házi

//////hegedűversenyén I. helyezést ért el.

 

///Mező Ádám

//////Ádám osztályfőnöke „ jobb keze”, öntevékenyen szervezi osztálytársait a rendezvényeken való részvételre,

//////versenyzésre. Példamutató a rendszeretete, kellően ösztönzi a társait is erre.

//////Tanáraival udvarias és figyelmes.

 

8.a osztályból:

///Fekete Dorottya 8.a

//////Dóri éveken keresztül lelkiismeretesen végezte diák-önkormányzati munkáját.

//////Önként vállalt feladatai mellett tanulmányi munkáját is magas színvonalon teljesítette.

//////Igazi közösségi emberként, az osztályprogramok szervezésében is oroszlánrészt vállalt.

 

///Horváth Zsolt 8.a

//////Zsolt 6. osztályban került iskolánkba. Jó humorával, közvetlen személyiségével azonnal megkedveltette

//////magát. Tanulmányi és közösségi munkája példamutató. 3 éven keresztül ő volt a papírgyűjtés motorja.

//////Az idei tanévben az osztály I. helyezést ért el.

//////Humora, legendás viccmesélése mindenkinek örök emlék marad.

 

///Ősz-Varga Lilla 8.a

//////Lilla kimagasló művészeti tevékenységét számos kerületi és fővárosi elismerés bizonyítja.

//////Munkái közül néhány az osztályterem díszévé vált.

//////Éveken keresztül aktív résztvevője volt az iskolai énekkarnak.

//////Szabadidejében vízilabdázik, amit szintén magas színvonalon művel.

 

///Szántó Nóra 8.a

//////Nóra szívós és kitartó munkával az osztály legjobb tanulójává küzdötte fel magát.

//////Kedvessége, segítőkészsége mindenkiben elismerést váltott ki. Az iskolai floorball csapat meghatározó

//////tagjaként öregbítette iskolánk hírnevét.

 

8.b osztályból:

///Csiki Gergely 8.b

//////Ő érdemelte ki az idei tanév legjobb sportolónak járó vándorserleg aranyfokozatát

//////Gergő tehetséges, szorgalmas, kitartó, és szerény diák. Érdeklődési köre sokrétű.

//////Sportol, a labdarúgás a szenvedélye. Óvodás kora óta az Újpesti Torna Egylet Labdarúgó szakosztályának

//////a tagja. Jelenleg is hetente négyszer edz. Hétvégeken bajnoki meccseken, hazai- és nemzetközi tornákon,

//////edzőmeccseken való részvétel tölti ki a szabadidejét. Élenjár a sportban, s a tanulásban.

//////2015-ben a fővárosi Hevesy György kémiaverseny kerületi fordulóján I. helyezést ért el.

 

///Ipacs Donát 8.b

//////Ő érdemelte ki az idei tanév legjobb sportolónak járó vándorserleg ezüstfokozatát.

//////Donát, jó képességű, szorgalmas, kitartó, kedves diák. A közösségben központi helyet foglal el,

//////ugyanakkor szerény, nem hangadó.

//////Társai közül a tanulmányi átlagával, versenyeredményeivel, széles érdeklődési körével és életvitelével

//////emelkedik ki.

//////Teherbírása a felnőttekével vetekszik. Érdeklődési köre sokrétű.

//////A tanulás mellett sportol és elhívatottan zenél. Hangszere a kürt.

//////Az utóbbi években számos kerületi és fővárosi versenyen szép eredményt szerzett.

 

///Ruszki Dániel 8.b

//////Dani második osztályos kora óta aktív résztvevője a programozói, alkalmazói szakköröknek.

//////Minden évben indult tehetséggondozó versenyen. Ebben a tanévben az országos LOGO programozói verseny

//////elődöntőjében 38. helyezést ért el. A kerületi alkalmazói versenyen és a regionális szintű versenyen is

//////3. helyezést ért el.

 

///CSEKE KAMILLA 8.b

//////Kamilla a jó tanulmányi előmenetele mellett, elsősorban művészi tehetségével és aktív közösségi munkával

//////tűnik ki a közösségből. Tartalmas Károlyi pályázatokkal, önzetlen szervező munkájával és szerepléssel

//////gazdagította az osztály profilját.

 

8.c osztályból:

///Kincses Bernadett 8.c

//////Bernadett csendes, szerény tanuló. Tanulmányi munkája egész évben kiemelkedő volt.

//////Hét tantárgyból dicséretben részesült.

//////Jeles tanulmányi eredménye mellett közösségi munkájával is élen járt.

//////Hozzáállásával, szorgalmával példát mutatott osztálytársainak.

 

///Bálint Virág 8.c

//////Jeles tanulmányi eredménye mellett Virágnak a közösségi munkája is figyelemre méltó.

//////Pozitív kritikáival és ötleteivel segítette az osztály fejlődését. Segítőkész, a többiekre odafigyelő személyiség.

//////Az idei tanévben hat tantárgyból készített magas színvonalú Károlyi-pályázatot.

 

///Scher Ivett 8.c

//////Évek óta folyamatosan magas színvonalú teljesítményt nyújtott. Tehetsége mellett fegyelmezettsége is

//////példamutató. Lelkiismeretes, pontos munkavégzés jellemezte munkáit. Tanárai, osztálytársai mindenben

//////számíthattak segítségére.

 

///Tóth Tekla 8.c

//////Egész évben egyenletesen jó teljesítményt nyújtott. Jeles tanulmányi eredménye mellett, szívesen vállalt

//////közösségi munkát. Az iskolai rendezvényeken tevékenyen vett részt. A sportversenyeken kívül matematika,

//////fizika, rajz és katasztrófavédelmi versenyeken is megmutatta sokszínű tehetségét.

//////Hat tantárgyból kapott tantárgyi dicséretet.