2017. július 10.
Könyvjutalomban részesült tanulók 2016/2017. tanév

 

5.a:

///Andó Nikolett

//////Niki tanulmányi eredménye kitűnő. Magatartása, szorgalma példamutató.

//////Versenyek állandó résztvevője. Az iskolai rendezvények rendszeres szerepelője, emelve azok színvonalát.

//////Felnőttekkel szemben tisztelettudó, társaival szemben segítőkész. Szívesen vesz részt iskolásoknak szóló

//////pályázatokon különböző tantárgyakból, különböző területeken.

 

///Fóris Laura

//////Laura tanulmányi eredménye kitűnő. Magatartása, szorgalma példamutató.

//////A tanulmányaiban kitartó, megbízható, gyakran vállalkozik gyűjtőmunkára, szorgalmi feladatra.

//////Szívesen vesz részt iskolásoknak szóló pályázatokon különböző tantárgyakból, különböző területeken.

 

///Hosszú Vivien

//////Vivien tanulmányi eredménye kitűnő. Magatartása, szorgalma példamutató.

//////Iskolai és iskolán kívüli programok lelkes résztvevője. A színjátszó csoport tagjaként az iskolai

//////rendezvények rendszeres szerepelője. Példaértékű emberi magatartás, a felnőttekkel és társaival

//////szembeni tisztelettudó, segítőkész viselkedés jellemzi.

//////Szívesen vesz részt iskolásoknak szóló pályázatokon.

 

///Vass Viktória Boglárka

//////Bogi tanulmányi eredménye kitűnő. Rendszeresen tantárgyi dicséretekben részesül.

//////Magatartása, szorgalma példamutató.

//////Versenyek állandó résztvevője. (helyesírási-, angol- , matematika-, rajzverseny)

//////Felnőttekkel szemben tisztelettudó, segítőkész. A tanulmányaiban kitartó, megbízható, gyakran vállalkozik

//////gyűjtőmunkára, szorgalmi feladatra. Szívesen vesz részt iskolásoknak szóló pályázatokon különböző

//////tantárgyakból, különböző területeken. (informatika, természetismeret pályázat)

 

 

5.b:

///Szellák Daniella

//////Daniella az idei tanévet is kitűnő eredménnyel, több tantárgyi dicsérettel zárta. Iskolánk közösségi

//////életéből is kiveszi a részét, ünnepélyeinken, megemlékezéseinken, rendezvényeinken énekesi tehetségét

//////számtalan alkalommal bizonyította. Több kerületi szavalóversenyen eredményesen szerepelt, öregbítve

//////ezzel iskolánk hírnevét. Társaival mindig segítőkész, biztosan lehet rá számítani. Kitartása, szorgalma

//////mindenki számára példaértékű.

 

///Cseke Jácint

//////Jácint idén is a tőle elvárható tanulmányi teljesítményt nyújtotta. Kiváló érdemjegyei mellett kreativitását

//////a közösségért tett munkáiban is megcsillogtatta. A Károlyi Fesztivál osztályprodukciójának hanganyagát

//////elkészítette. A modern technika alkalmazásával rendszeresen készít képes beszámolót az osztály életéről,

//////a közös programokról. Csendes, visszahúzódó természete ellenére az osztály megbecsült és szeretett

//////tagja.

 

///Pál Viktória

//////A felső tagozat megpróbáltatásai ellenére Viki az 5. évfolyamot kitűnő eredménnyel zárta.

//////Az osztályközösség lelkes, meghatározó tagja. Tanárai és diáktársai minden helyzetben számíthatnak rá.

//////Odaadása, igyekezete dicséretes. Kívánjuk, hogy lelkesedését a következő tanévben is megőrizze.

 

 

5.c:

///Barta Eszter

//////Az osztály egyik legaktívabb tagja. Egyenletesen jó teljesítményt nyújtott az egész év során.

//////Év végén kitűnő bizonyítványa mellett 7 tantárgyi dicséretet érdemelt ki szorgalmas munkájával.

//////Művészeti tevékenysége is kiemelkedő, legyen szó színpadi szereplésről, divattervezésről vagy tantárgyi

//////versenyekről. Több művészeti pályázaton vett részt és ért el sikereket munkáival. Az osztály életében is

//////tevékeny szerepet vállalt, sokat segített az osztály díszítésében, a különböző osztályprogramokban.

//////Szorgalma, magatartása és segítőkészsége példaértékű osztálytársai előtt.

 

///Szeghalmi Nadin Szantina

//////Célja, hogy egyszer olyan kiváló úszó legyen, mint Hosszú Katinka. A megterhelő edzések mégsem

//////hátráltatták abban, hogy az iskolában is kitűnő eredményt érjen el. Az ötösök mellett 6 tantárgyi

//////dicséret jelzi, hogy munkáját itt is hasonló lelkesedéssel végzi, mint a medencében. Csendes,

//////szerény lány, aki magatartásával és szorgalmával azt mutatja meg társainak, hogy a régi idők nagy

//////sportolóihoz hasonlóan lehet az ember egyszerre több területen is eredményes.

 

///Szabady Zsófia

//////Ő is az élet sok területén bizonyít. Több éve hegedül és néptáncol, tagja a Gyermekvasútnak.

//////Sokrétű tevékenysége mellett az ötödik évet kiváló eredménnyel és 5 tantárgyi dicsérettel zárta.

//////Tevékenyen vesz részt az osztály életében, mindig lehet rá számítani. Szorgalma és magatartása,

//////segítőkész, szerény jelleme példaértékű osztálytársai előtt.

 

 

6.a:

///Csikós Fruzsina

//////Fruzsina az osztály legjobb tanulója, akinek a személyében egy csendes, visszafogott lányt ismertünk

//////meg, és aki tanárai szerint nagyon tehetségesen fogalmaz. Munkáját rendkívüli szorgalom,

//////megbízhatóság és alaposság jellemzi. Ennek eredményeképpen Fruzsina bizonyítványa kitűnő lett.

//////Két  tantárgyból olyan kiemelkedő teljesítményt nyújtott, hogy dicsérettel zárta az évet.

//////Magatartása, higgadtsága példaértékű osztálytársai számára.

 

 

6.b:

///Barna Réka

//////Réka csendes, szerény, nagyon megbízható személyiség. Rendkívül precíz iskolai és iskolán kívüli

//////tevékenységeiben egyaránt. Minden tantárgyat egyforma intenzitással tanul, ezt mutatja év végi kitűnő

//////bizonyítványa is a 7 tantárgyi dicsérettel együtt. Nevelőtestületi dicséretben részesül.

 

///Czakó Alina

//////Alina nemcsak az osztály barátságos tagja, hanem kisebb, akár tantárgyspecifikus körökben,

//////közösségekben is örömmel van jelen, hiszen második éve vesz részt a Medvematek névre keresztelt

//////szabadtéri versenyeken. Érdeklődése nagyon sokrétű. A sport és egy-egy művészeti tevékenységed

//////is örömteli tevékenységed számára.

//////Év végén kitűnő tanulmányi eredményéhez 3 tantárgyi dicséret társul.

 

///Szilasi Zsófia

//////Zsófi sokoldalú személyiség. A tanulás mellett örömét leli színpadi játékokban és az évek óta űzött

//////akrobatikus rock and rollban is. Mindezt kiegészítve zeneértő- és kedvelő gyermek. Az iskolai kórus tagja,

//////zeneiskolájában hangszere a zongora.

//////Kiemelkedően magas számú, 8 db tantárgyi dicsérettel rendelkezik, mellyel a legjobb eredményt érte el

//////társai körében.

 

///Szántó Zalán

//////az Országos Logó verseny II. korcsoportjában elért helyezéséért.

 

6.c:

///Czombos Luca

//////Luca minden tanévben kitűnő tanuló volt, akárcsak az idén.

//////Nemcsak tanulmányainak magas szintű művelésével, hanem vidám és barátságos természetével is sok

//////elismerést vívott ki magának társai és tanárai körében!

//////A sport területén is bizonyította tehetségét és iskolánk kosárlabda csapatának egyik oszlopos tagja!

 

///Cseh Lilla

//////Lilla kezdetektől tagja az osztály kitűnő tanulóinak. Csendes, barátságos természetével kedvelt személy

//////az osztályában.

//////Szorgalmával és állhatatos munkájával sokak példaképe lehet!

//////A sport területén is bizonyította tehetségét és iskolánk kosárlabda csapatának Ő is oszlopos tagja!

 

///Keszte Sára

//////Saci a legeredményesebb kitűnő tanulóink egyike.

//////A bizonyítványában nyolc tantárgyi dicséretet vívott ki magának.

//////Szorgalma, eltökéltsége tudásvágya példaképpé teszi Őt társai körében!

//////A sport területén is bizonyította tehetségét és iskolánk kosárlabda csapatának Ő is oszlopos tagja!

 

7.a:

///Hladony Kristóf

//////Szorgalmas diák, minden évben jó bizonyítvánnyal büszkélkedhet. Jeles tanulmányi eredménye mellett,

//////magas szinten jégkorongozik és az iskolai sportrendezvényeken is szívesen vesz részt. Az idén kerületi

//////első helyezést ért el a Teleki Pál földrajzversenyen és bejutott a budapesti fordulóra is.

 

///Tóth Boglárka

//////Elsős kora óta iskolánk tanulója, sokoldalú, szívesen vesz részt tanulmányi versenyeken és különféle

//////művészeti tevékenységekben. Tanulmányi eredménye mindig kiemelkedő, több tantárgyból kapott

//////dicséretet és csapatával IX. helyezést ért el a Bolyai matematikaverseny területi fordulóján.

 

8.a:

///Paál Eszter 

//////Osztályuk egyik legmegbízhatóbb tanulója. Legyen szó szervezési feladatról vagy iskolai műsorok

//////lebonyolításáról, konferálásról. Kedves egyéniségét tanárai és osztálytársai is elismerik.

 

///Szalay Petra

//////Petra évek óta kiemelkedő tanulmányi eredményt ér el. Magyar nyelv és irodalom tantárgyból kimagasló

//////teljesítményt nyújt. Az idei tanévben is számos alkalommal bizonyított. A kerületi Kazinczy szépkiejtési

//////versenyen első, a helyesírási versenyen 2. helyezést ért el. Iskolai rendezvényeken, műsorokban

//////rendszeresen szerepel, konferál, és az évek alatt iskolánk hangjává vált.

 

8.b:

///Tatárka Angelina

//////Angelina a kezdetek óta lelkes újságírója és szerkesztője a Padfirka című iskolaújságnak, amelyben

//////számos érdekes cikkét olvashattuk el. Irodalmi érdeklődését a Könyvmolyosok szakkör keretein belül

//////is tovább szélesítette. Osztályközösségét aktívan képviselte a diákönkormányzatban, megbízható

//////munkáját ezúton is köszönjük.

 

8.c:

///Tóth Dániel

//////Dániel az osztályában a legjobb tanulmányi eredményt érte el.Sikeresen képviselte iskoláját a

//////Teleki Pál kerületi földrajz versenyen, ahol V. helyezést ért el. Szorgalma és munkafegyelme példaértékű.

 

///Ludányi Marcell

//////Már ötödikes kora óta kitűnt társai közül. Megjelenítés módja nagyon egyedi. Évek óta komoly sikerei

//////vannak kerület, sőt országos versenyen is. Fegyelmezett, lelkes munkastílus jellemzi.

 

///Kereszturi Dalma

//////Dalma csendes, szorgalmas tanuló. Kiemelkedő eredményt ért el a képzőművészet területén:

//////Munkájának és tehetségének köszönhetően a Kisképzőben folytatja tanulmányait.