2018. augusztus 08.
Vándorserleg felső 2017/2018. tanév

 

Legjobb tanulónak járó vándorserleg:

///arany fokozat:

//////Salvador - Neto Perla 8.c

//////Perla iskolánk egyik büszkesége.  Példás magatartású, kiegyensúlyozott, segítőkész tanulónk. Tanulmányi

//////eredménye kitűnő, számos tantárgyi dicsérettel rendelkezik. Az elmúlt években több alkalommal mutatta

//////meg tehetségét és sokoldalúságát az iskolai és kerületi versenyeken. Az idei tanévben a Hevesy György

//////és a Szép Magyar beszéd verseny kerületi továbbjutója a budapesti, illetve az országos fordulóba.

//////Mindezek mellett szívesen lép fel különféle rendezvényeken, iskolai versenyeink és műsoraink állandó

//////résztvevője. A művészetek iránt is elkötelezett, szabadidejében modern és klasszikus balettra jár,

//////hangszeren játszik hosszú évek óta. Társai és tanárai egyaránt szeretik és számíthatnak rá. 

 

///megosztott ezüst fokozat:

//////Lukácsovics Eszter 8.c és Szilasi Zsófia 7.b

//////Eszter idén is kitűnő eredménnyel zárta az évet. Megbízható, szerény és kitartó tanuló, aki az idei

//////évben is számos alkalommal képviselte osztályát és iskolánkat is versenyeken. Sokoldalú diák,

//////ügyes a humán tárgyakban, a nyelvekben, de a természettudományos tárgyak sem állnak távol tőle.

//////Népszerű osztálytársai körében, gyakran segít a többieknek, precíz munkavégzés és kitartás jellemzi

//////munkáját. Mindemellett csendes és megbízható diákunk.

 

//////Zsófi sokoldalú személyiség. A tanulás mellett örömét leli az évek óta űzött akrobatikus rock and rollban

//////is. Mindebből az iskolai KI_MIT_TUD?-on színvonalas ízelítőt kaphattunk. Iskolai tanulmányai mellett

//////számos versenyen képviseli kiemelkedő eredménnyel iskolánkat, és mint műsorvezető számos iskolai

//////műsorban láthatjuk. Az idei nagy sikerű nemzeti ünnepünkön Szendrey Júlia szerepét játszotta.

//////Év végén kitűnő tanulmányi eredménye mellett 11 tantárgyi dicsérettel ismerték el munkáját tanárai.

 

///bronz fokozat:

//////Barta Eszter 6.c

//////Eszter szorgalma kiemelkedő, immár 6 éve kitűnő bizonyítványa mellett idén 9 tantárgyi dicsérettel

//////büszkélkedhet. Sokoldalú, kreatív és segítőkész tagja az osztálynak. Mindenki számíthatott rá,

//////legyen szó osztálydekorálásról, fellépések hanganyagáról, színpadi szereplésről vagy házi feladatról.

//////Több művészeti pályázaton vett részt és ért el sikereket munkáival.

 

 

Legjobb sportolónak járó vándorserleg: 

///arany fokozat:

//////Barna Réka 7.b

//////Réka csendes, szerény, nagyon megbízható személyiség. Rendkívül precíz iskolai és iskolán kívüli

//////tevékenységeiben. Tantárgyi versenyek, pályázatok résztvevője és díjazottja. Minden tantárgyat egyforma

//////intenzitással tanul, ezt mutatja év végi kitűnő bizonyítványa is a 7 tantárgyi dicsérettel együtt. A sport

//////nagyon sokat jelent számára. Szenvedélye a kosárlabda. Iskoláját, sportegyesületét számos kerületi,

//////budapesti, országos és nemzetközi versenyen képviseli.

 

///megosztott ezüst fokozat:

//////Berki Barbara Regina 5.c  és   Urbán Benedek 7.a 

//////Barbara 2012-ben, 6 évesen kezdett el sportolni. Nagyon hajlékony kislány volt, így az adottságainak

//////megfelelően a ritmikus gimnasztikát választotta szülei támogatásával. Kezdetektől fogva a Limes SE RG

//////Szakosztály versenyzője. Az egyesülettel részt vesz ritmikus gimnasztika és show tánc versenyeken

//////egyaránt. Diákolimpián, Budapest Bajnokságon, hazai és nemzetközi versenyeken eredményesen indult.

 

//////Benedek a 7.a osztály közkedvelt tagja. Társai felnéznek rá, mivel higgadt, megfontolt és megbízható.

//////Igazi fegyelmezett sportember, a jó tanuló, jó sportoló megtestesítője. Képességeit az UTE focicsapatában

//////kapusként kamatoztatja. Rátermettsége miatt a budapesti U14-es válogatottnak a tagja.

 

///bronz fokozat:

//////Bús Alíz 5.b

//////Alíz sikere mögött rengeteg áldozatos munka, edzés, kitartás áll. Ezenkívül a tanulást sem hanyagolja el,

//////igyekszik minden fronton helyt állni. Egész éves sikereit szinte lehetetlen felsorolni.

//////Csak néhányat említve: Tatami kupa I. hely, Magyar Bajnokság II. hely, Fudokan OB I. hely.

//////Iskolánkat képviselte az atlétikai több próbán 600 m futásban, ahol csapat aranyérem született.

//////Mindemellett a testnevelés órák aktív résztvevője, fáradhatatlan küzdőszellem. Egy igazi kis harcművész,

//////karate bajnok.

 

 

Legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg:

///megosztott arany fokozat:

//////Hollós Mirjam 5.D     és   Botos Gergely 7.a

//////Mirjam nagyon szeret rajzolni, festeni, kézműveskedni. Szívesen próbál ki új dolgokat, lelkesen

//////kísérletezik az anyagokkal. Munkái színesek, kifejezőek, érzelemgazdagok, látszik rajtuk az elmélyült

//////gondolkodás. Ebben a tanévben is sok versenyen és pályázaton indult, ahol szép eredményeket ért el.

//////Ezzel kivívta osztálytársai elismerését.

//////A legjelentősebb versenyeredményei:

/////////·       Kerületi és fővárosi komplex rajzverseny 1. helyezés

/////////·       Eszterházy Alapítvány (Kismarton) nemzetközi képregény pályázat 2. helyezés

 

//////Gergő jó tanulmányai eredményei mellett művészeti tevékenységekben is kiemelkedik. Sikeresen

//////képviselte iskolánkat a kerületi szavalóversenyen, kerületi impresszionizmusról szóló műveltségi

//////vetélkedőn, jól rajzol és virtuóz módon zongorázik. Nélkülözhetetlen szereplője lett az iskolai

//////műsoroknak, kiállítás megnyitóknak. Diákjaink rendszeresen élvezhették Gergő zongorajátékát

//////a szerdai örömzenélések alkalmával a nagyszünetekben.

//////Nagy sikerrel vett részt különböző országos zenei versenyeken és külföldi fellépéseken.

 

///ezüst fokozat:

//////Horváth  - Tőkés Konrád 6.a

//////A kitűnő bizonyítvány mellett 6 tantárgyból dicséretben is részesült. Rendszeres résztvevője a

//////képzőművészeti versenyeknek, ahol mindig a díjazottak között szerepel. I. helyezést ért el a

//////"Reformáció 500. évfordulója tiszteletére", valamint a "Vizes történetek a Bibliában" pályázaton.

//////II. helyezettje az "Érzelmek iskolája", illetve a Tavasz a Farkaserdőben képzőművészeti pályázatnak.

//////III. helyezést ért el az "Élet falun és városban" pályázaton. Az Arany képi világa képzőművészeti

//////pályázaton, és a Barátságkuckó címmel meghirdetett komplex képzőművészeti versenyen különdíjban

//////és dicséretben részesült.

//////Károlyi pályázaton két tantárgyból is I. helyezést ért el. Informatikából kerületi VI. helyezést.

//////Nemcsak a tanulásban aktív, segít a faliújság készítésében, szerepelt a Vándorszerelem című darabban,

//////valamint fellépett a Károlyi fesztiválon is.

 

///bronz fokozat:

//////Kiesswetter Ágoston 8.a 

//////Guszti igazi művészlélek, jó kedélyű, humoros, kissé szétszórt. Kiskora óta szépen rajzol, számos

//////versenyen ért el kimagasló eredményt. Iskolai rendezvényeken sokszor gyönyörködhettünk

//////gitár játékában. Legutóbb a fotózás terén is kipróbálta magát az „Ember és Természet” nemzetközi

//////filmfesztivál, Kárpát-medencei fotópályázat második helyezettje lett.

 

Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg:

///arany fokozat:

//////Vályi- Nagy Dóra 7.b

//////Osztályfőnöke, Márta néni humorosan úgy fogalmaz, hogy Dóri igazi gondolatolvasó. Nincs olyan osztályt

//////érintő feladat és ötlet, melybe Dóri ne tudott volna segíteni és abban minőségi munkát végezni.

//////Elmondása szerint szívesen végzi mindezen tevékenységeket, készít videókat, beszámolókat,

//////akár prezentációkat. Mindemellett kiváló kosárlabda- játékos és jeles tanuló. Osztályában, elismerik

//////szorgalmát, tehetségét, szívből jövő segítőkészségét.

//////Dóri a Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg arany fokozatát másodszorra tudhatja

//////magáénak.

 

///ezüst fokozat:

//////Szellák Daniella 6.b és Németh Kira 8.a

//////Kira négy éven keresztül DÖK képviselőként, hozzájárult a rendezvények sikeréhez. Önzetlen

//////személyiség, aki az osztályban keletkező viták megoldására törekedett. Az osztály szónoka,

//////aki közvetített a diákok és tanárok között. Gondoskodó, aki mindig emlékeztette a csapatot a

//////beadandókra, segített, ha valaki nem értette az anyagot vagy a házit, köszöntötte az új diákokat.

//////Ha valakinek rossz kedve volt, igyekezett jókedvre deríteni.

 

//////Daniella a korábbi évekhez hasonlóan, ismét kitűnő eredménnyel zárta a tanévet, 8 tantárgyi dicsérettel

//////ékesítve. Az idei tanévben is számos alkalommal öregbítette iskolánk jó hírnevét. Az Arany János

//////szavalóversenyen IV., a kerületi vers- és prózamondó versenyen III. helyezést ért el, a Kazinczy

//////"Szép magyar beszéd" verseny iskolai és a kerületi fordulóján is az I. helyezést szerezte meg.

//////Tagja volt annak a háromfős csapatnak, akik a kerületi műveltségi komplex vetélkedőn II. helyezést

//////értek el. Az iskolai eseményeink állandó résztvevője.

//////Az énekkar oszlopos tagjaként minden iskolai eseményen részt vett.

 

 

Legjobb osztályközösség:

///aranyfokozat:

//////8.a osztály:

//////Részlet a pályázatukból: Miért mi vagyunk a legjobb osztályközösség?

//////Mindenkinek segítünk, ha látjuk, hogy szüksége van rá. Ha osztályok közötti verseny van,

//////legyőzhetetlenek vagyunk, sose adjuk fel, bármennyire lehetetlennek tűnik egy helyzet.

//////Érdekesebbnél érdekesebb osztálylegendáink vannak. Tudtunk elfogadni kritikát és dicséretet

//////egymástól, mert tudjuk, hogy ezeket építő jellegűnek szánjuk. Félévkor képesek voltunk elérni

//////a legjobb átlagot, úgy, hogy senki nem volt kitűnő. Minden napot bátorító öleléssel/pacsival

//////kezdünk és fejezünk be. Sosincs gond a csoportmunkával, szívesen dolgozunk egymással!

//////Emlékeink: poénok, amiket csak mi értünk; furcsa szokások, amik már hagyománnyá váltak;

//////erdei iskolák, melyek előtt napokat töltöttünk azzal, hogy megbeszéljük, miket fogunk ott csinálni,

//////mégis, mikor odaértünk, ezer más ötletünk támadt, és nem győztük mindet megvalósítani.

 

///megosztott ezüst fokozat:

//////7.b osztály

//////Csaba Lili és Széki Réka már többször foglalta össze az osztályt érintő eseményeket: legyen az

//////erdei tábor, iskolai Ki-mit tud, ünnepi- vagy anyák napi műsor vagy akár egy osztályt érintő pályázatírás.

//////Lili azt írja, hogy a 7.b osztály egy olyan hely, ahol mindenki barátokra lelhet, és ahol mindenkire lehet

//////számítani. Jókedv, barátság, összetartás, kedvesség, figyelmesség jellemzi valamennyiüket, s mindezért

//////hálásak egymásnak, tanáraiknak, és osztályfőnökünknek, Várhalmi Márta néninek is.

//////Az idei évben a márciusi ünnepi műsor kapcsán egy rendhagyó megemlékezést készítettek, melyért az

//////osztály valamennyi tanulója dicséretet érdemelt.

 

//////8.c osztály:

//////Részlet a pályázatukból:

//////8 év után is igaz ránk: hogy összetartó, jó közösség vagyunk, akik szeretnek együtt lenni,

//////közös programokon részt venni, akik segítenek egymásnak, ha kell. 

//////Sok kiváló tanulónk van, akik segítik a gyengébbeket, akikhez mindig odafordulhatunk segítségért.

//////Örülünk egymás sikereinek, drukkolunk az osztálytársainkért. Szeretünk nevetni, viccelődni,

//////sok diákcsínyt is kiagyaltunk. Tele vagyunk kreativitással, ötletességgel, ha meg kell úszni

//////egy-egy dolgozatot. Számtalan olyan barátság köttetett az osztályban, ami reményeink szerint

//////középiskolás éveinkben is megmarad.

//////Az általános iskolát úgy fejezzük be, hogy rengeteg élményünk marad, amire mindig szívesen

//////emlékszünk majd vissza.

//////Jó volt ez a 8 év, kár, hogy vége van….

 

///bronz fokozat:

//////5.d osztály

//////Az 5.d osztály egy összetartó, jó közösség. A gyerekek szívesen töltik napjaikat ebben a közösségben,

//////szeretettel és figyelemmel fordulnak egymás felé. Barátságosak, segítőkészek, türelmesek egymáshoz,

//////igazságosan ítélik meg társaikat. Örülnek egymás tanulmányi ill. sportsikereinek.

//////Az újonnan érkezett tanulókat is barátsággal fogadták, igyekeztek segíteni beilleszkedésüket.

//////A felső tagozat életébe bekapcsolódtak, minden programon, rendezvényen, versenyen szívesen

//////vettek részt eddig.

//////Az osztály tagjai különböző egyéniségek, ennek ellenére egy nagyon összetartó közösség.