Legjobb tanulónak járó vándorserleg:
///arany fokozat:
//////Salvador - Neto Perla 8.c
//////Perla iskolánk egyik büszkesége. Példás magatartású, kiegyensúlyozott, segítőkész tanulónk. Tanulmányi
//////eredménye kitűnő, számos tantárgyi dicsérettel rendelkezik. Az elmúlt években több alkalommal mutatta
//////meg tehetségét és sokoldalúságát az iskolai és kerületi versenyeken. Az idei tanévben a Hevesy György
//////és a Szép Magyar beszéd verseny kerületi továbbjutója a budapesti, illetve az országos fordulóba.
//////Mindezek mellett szívesen lép fel különféle rendezvényeken, iskolai versenyeink és műsoraink állandó
//////résztvevője. A művészetek iránt is elkötelezett, szabadidejében modern és klasszikus balettra jár,
//////hangszeren játszik hosszú évek óta. Társai és tanárai egyaránt szeretik és számíthatnak rá.
///megosztott ezüst fokozat:
//////Lukácsovics Eszter 8.c és Szilasi Zsófia 7.b
//////Eszter idén is kitűnő eredménnyel zárta az évet. Megbízható, szerény és kitartó tanuló, aki az idei
//////évben is számos alkalommal képviselte osztályát és iskolánkat is versenyeken. Sokoldalú diák,
//////ügyes a humán tárgyakban, a nyelvekben, de a természettudományos tárgyak sem állnak távol tőle.
//////Népszerű osztálytársai körében, gyakran segít a többieknek, precíz munkavégzés és kitartás jellemzi
//////munkáját. Mindemellett csendes és megbízható diákunk.
//////Zsófi sokoldalú személyiség. A tanulás mellett örömét leli az évek óta űzött akrobatikus rock and rollban
//////is. Mindebből az iskolai KI_MIT_TUD?-on színvonalas ízelítőt kaphattunk. Iskolai tanulmányai mellett
//////számos versenyen képviseli kiemelkedő eredménnyel iskolánkat, és mint műsorvezető számos iskolai
//////műsorban láthatjuk. Az idei nagy sikerű nemzeti ünnepünkön Szendrey Júlia szerepét játszotta.
//////Év végén kitűnő tanulmányi eredménye mellett 11 tantárgyi dicsérettel ismerték el munkáját tanárai.
///bronz fokozat:
//////Barta Eszter 6.c
//////Eszter szorgalma kiemelkedő, immár 6 éve kitűnő bizonyítványa mellett idén 9 tantárgyi dicsérettel
//////büszkélkedhet. Sokoldalú, kreatív és segítőkész tagja az osztálynak. Mindenki számíthatott rá,
//////legyen szó osztálydekorálásról, fellépések hanganyagáról, színpadi szereplésről vagy házi feladatról.
//////Több művészeti pályázaton vett részt és ért el sikereket munkáival.
Legjobb sportolónak járó vándorserleg:
///arany fokozat:
//////Barna Réka 7.b
//////Réka csendes, szerény, nagyon megbízható személyiség. Rendkívül precíz iskolai és iskolán kívüli
//////tevékenységeiben. Tantárgyi versenyek, pályázatok résztvevője és díjazottja. Minden tantárgyat egyforma
//////intenzitással tanul, ezt mutatja év végi kitűnő bizonyítványa is a 7 tantárgyi dicsérettel együtt. A sport
//////nagyon sokat jelent számára. Szenvedélye a kosárlabda. Iskoláját, sportegyesületét számos kerületi,
//////budapesti, országos és nemzetközi versenyen képviseli.
///megosztott ezüst fokozat:
//////Berki Barbara Regina 5.c és Urbán Benedek 7.a
//////Barbara 2012-ben, 6 évesen kezdett el sportolni. Nagyon hajlékony kislány volt, így az adottságainak
//////megfelelően a ritmikus gimnasztikát választotta szülei támogatásával. Kezdetektől fogva a Limes SE RG
//////Szakosztály versenyzője. Az egyesülettel részt vesz ritmikus gimnasztika és show tánc versenyeken
//////egyaránt. Diákolimpián, Budapest Bajnokságon, hazai és nemzetközi versenyeken eredményesen indult.
//////Benedek a 7.a osztály közkedvelt tagja. Társai felnéznek rá, mivel higgadt, megfontolt és megbízható.
//////Igazi fegyelmezett sportember, a jó tanuló, jó sportoló megtestesítője. Képességeit az UTE focicsapatában
//////kapusként kamatoztatja. Rátermettsége miatt a budapesti U14-es válogatottnak a tagja.
///bronz fokozat:
//////Bús Alíz 5.b
//////Alíz sikere mögött rengeteg áldozatos munka, edzés, kitartás áll. Ezenkívül a tanulást sem hanyagolja el,
//////igyekszik minden fronton helyt állni. Egész éves sikereit szinte lehetetlen felsorolni.
//////Csak néhányat említve: Tatami kupa I. hely, Magyar Bajnokság II. hely, Fudokan OB I. hely.
//////Iskolánkat képviselte az atlétikai több próbán 600 m futásban, ahol csapat aranyérem született.
//////Mindemellett a testnevelés órák aktív résztvevője, fáradhatatlan küzdőszellem. Egy igazi kis harcművész,
//////karate bajnok.
Legjobb művészeti tevékenységért járó vándorserleg:
///megosztott arany fokozat:
//////Hollós Mirjam 5.D és Botos Gergely 7.a
//////Mirjam nagyon szeret rajzolni, festeni, kézműveskedni. Szívesen próbál ki új dolgokat, lelkesen
//////kísérletezik az anyagokkal. Munkái színesek, kifejezőek, érzelemgazdagok, látszik rajtuk az elmélyült
//////gondolkodás. Ebben a tanévben is sok versenyen és pályázaton indult, ahol szép eredményeket ért el.
//////Ezzel kivívta osztálytársai elismerését.
//////A legjelentősebb versenyeredményei:
/////////· Kerületi és fővárosi komplex rajzverseny 1. helyezés
/////////· Eszterházy Alapítvány (Kismarton) nemzetközi képregény pályázat 2. helyezés
//////Gergő jó tanulmányai eredményei mellett művészeti tevékenységekben is kiemelkedik. Sikeresen
//////képviselte iskolánkat a kerületi szavalóversenyen, kerületi impresszionizmusról szóló műveltségi
//////vetélkedőn, jól rajzol és virtuóz módon zongorázik. Nélkülözhetetlen szereplője lett az iskolai
//////műsoroknak, kiállítás megnyitóknak. Diákjaink rendszeresen élvezhették Gergő zongorajátékát
//////a szerdai örömzenélések alkalmával a nagyszünetekben.
//////Nagy sikerrel vett részt különböző országos zenei versenyeken és külföldi fellépéseken.
///ezüst fokozat:
//////Horváth - Tőkés Konrád 6.a
//////A kitűnő bizonyítvány mellett 6 tantárgyból dicséretben is részesült. Rendszeres résztvevője a
//////képzőművészeti versenyeknek, ahol mindig a díjazottak között szerepel. I. helyezést ért el a
//////"Reformáció 500. évfordulója tiszteletére", valamint a "Vizes történetek a Bibliában" pályázaton.
//////II. helyezettje az "Érzelmek iskolája", illetve a Tavasz a Farkaserdőben képzőművészeti pályázatnak.
//////III. helyezést ért el az "Élet falun és városban" pályázaton. Az Arany képi világa képzőművészeti
//////pályázaton, és a Barátságkuckó címmel meghirdetett komplex képzőművészeti versenyen különdíjban
//////és dicséretben részesült.
//////Károlyi pályázaton két tantárgyból is I. helyezést ért el. Informatikából kerületi VI. helyezést.
//////Nemcsak a tanulásban aktív, segít a faliújság készítésében, szerepelt a Vándorszerelem című darabban,
//////valamint fellépett a Károlyi fesztiválon is.
///bronz fokozat:
//////Kiesswetter Ágoston 8.a
//////Guszti igazi művészlélek, jó kedélyű, humoros, kissé szétszórt. Kiskora óta szépen rajzol, számos
//////versenyen ért el kimagasló eredményt. Iskolai rendezvényeken sokszor gyönyörködhettünk
//////gitár játékában. Legutóbb a fotózás terén is kipróbálta magát az „Ember és Természet” nemzetközi
//////filmfesztivál, Kárpát-medencei fotópályázat második helyezettje lett.
Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg:
///arany fokozat:
//////Vályi- Nagy Dóra 7.b
//////Osztályfőnöke, Márta néni humorosan úgy fogalmaz, hogy Dóri igazi gondolatolvasó. Nincs olyan osztályt
//////érintő feladat és ötlet, melybe Dóri ne tudott volna segíteni és abban minőségi munkát végezni.
//////Elmondása szerint szívesen végzi mindezen tevékenységeket, készít videókat, beszámolókat,
//////akár prezentációkat. Mindemellett kiváló kosárlabda- játékos és jeles tanuló. Osztályában, elismerik
//////szorgalmát, tehetségét, szívből jövő segítőkészségét.
//////Dóri a Legjobb közösségi munkáért járó vándorserleg arany fokozatát másodszorra tudhatja
//////magáénak.
///ezüst fokozat:
//////Szellák Daniella 6.b és Németh Kira 8.a
//////Kira négy éven keresztül DÖK képviselőként, hozzájárult a rendezvények sikeréhez. Önzetlen
//////személyiség, aki az osztályban keletkező viták megoldására törekedett. Az osztály szónoka,
//////aki közvetített a diákok és tanárok között. Gondoskodó, aki mindig emlékeztette a csapatot a
//////beadandókra, segített, ha valaki nem értette az anyagot vagy a házit, köszöntötte az új diákokat.
//////Ha valakinek rossz kedve volt, igyekezett jókedvre deríteni.
//////Daniella a korábbi évekhez hasonlóan, ismét kitűnő eredménnyel zárta a tanévet, 8 tantárgyi dicsérettel
//////ékesítve. Az idei tanévben is számos alkalommal öregbítette iskolánk jó hírnevét. Az Arany János
//////szavalóversenyen IV., a kerületi vers- és prózamondó versenyen III. helyezést ért el, a Kazinczy
//////"Szép magyar beszéd" verseny iskolai és a kerületi fordulóján is az I. helyezést szerezte meg.
//////Tagja volt annak a háromfős csapatnak, akik a kerületi műveltségi komplex vetélkedőn II. helyezést
//////értek el. Az iskolai eseményeink állandó résztvevője.
//////Az énekkar oszlopos tagjaként minden iskolai eseményen részt vett.
Legjobb osztályközösség:
///aranyfokozat:
//////8.a osztály:
//////Részlet a pályázatukból: Miért mi vagyunk a legjobb osztályközösség?
//////Mindenkinek segítünk, ha látjuk, hogy szüksége van rá. Ha osztályok közötti verseny van,
//////legyőzhetetlenek vagyunk, sose adjuk fel, bármennyire lehetetlennek tűnik egy helyzet.
//////Érdekesebbnél érdekesebb osztálylegendáink vannak. Tudtunk elfogadni kritikát és dicséretet
//////egymástól, mert tudjuk, hogy ezeket építő jellegűnek szánjuk. Félévkor képesek voltunk elérni
//////a legjobb átlagot, úgy, hogy senki nem volt kitűnő. Minden napot bátorító öleléssel/pacsival
//////kezdünk és fejezünk be. Sosincs gond a csoportmunkával, szívesen dolgozunk egymással!
//////Emlékeink: poénok, amiket csak mi értünk; furcsa szokások, amik már hagyománnyá váltak;
//////erdei iskolák, melyek előtt napokat töltöttünk azzal, hogy megbeszéljük, miket fogunk ott csinálni,
//////mégis, mikor odaértünk, ezer más ötletünk támadt, és nem győztük mindet megvalósítani.
///megosztott ezüst fokozat:
//////7.b osztály
//////Csaba Lili és Széki Réka már többször foglalta össze az osztályt érintő eseményeket: legyen az
//////erdei tábor, iskolai Ki-mit tud, ünnepi- vagy anyák napi műsor vagy akár egy osztályt érintő pályázatírás.
//////Lili azt írja, hogy a 7.b osztály egy olyan hely, ahol mindenki barátokra lelhet, és ahol mindenkire lehet
//////számítani. Jókedv, barátság, összetartás, kedvesség, figyelmesség jellemzi valamennyiüket, s mindezért
//////hálásak egymásnak, tanáraiknak, és osztályfőnökünknek, Várhalmi Márta néninek is.
//////Az idei évben a márciusi ünnepi műsor kapcsán egy rendhagyó megemlékezést készítettek, melyért az
//////osztály valamennyi tanulója dicséretet érdemelt.
//////8.c osztály:
//////Részlet a pályázatukból:
//////8 év után is igaz ránk: hogy összetartó, jó közösség vagyunk, akik szeretnek együtt lenni,
//////közös programokon részt venni, akik segítenek egymásnak, ha kell.
//////Sok kiváló tanulónk van, akik segítik a gyengébbeket, akikhez mindig odafordulhatunk segítségért.
//////Örülünk egymás sikereinek, drukkolunk az osztálytársainkért. Szeretünk nevetni, viccelődni,
//////sok diákcsínyt is kiagyaltunk. Tele vagyunk kreativitással, ötletességgel, ha meg kell úszni
//////egy-egy dolgozatot. Számtalan olyan barátság köttetett az osztályban, ami reményeink szerint
//////középiskolás éveinkben is megmarad.
//////Az általános iskolát úgy fejezzük be, hogy rengeteg élményünk marad, amire mindig szívesen
//////emlékszünk majd vissza.
//////Jó volt ez a 8 év, kár, hogy vége van….
///bronz fokozat:
//////5.d osztály
//////Az 5.d osztály egy összetartó, jó közösség. A gyerekek szívesen töltik napjaikat ebben a közösségben,
//////szeretettel és figyelemmel fordulnak egymás felé. Barátságosak, segítőkészek, türelmesek egymáshoz,
//////igazságosan ítélik meg társaikat. Örülnek egymás tanulmányi ill. sportsikereinek.
//////Az újonnan érkezett tanulókat is barátsággal fogadták, igyekeztek segíteni beilleszkedésüket.
//////A felső tagozat életébe bekapcsolódtak, minden programon, rendezvényen, versenyen szívesen
//////vettek részt eddig.
//////Az osztály tagjai különböző egyéniségek, ennek ellenére egy nagyon összetartó közösség.