Legjobb tanulónak járó vándorserleg:
arany fokozat:
///Kajtor Enikő a 10.a:
//////Enikő példamutató szorgalommal szerzett kitűnő bizonyítványt az idei tanévben. Kiváló tanulmányi
//////eredményéért kitartóan és szorgalmasan küzd. Az iskolában mutatott példaértékű szorgalma mellett
//////számos versenyen vett részt, melyeken többnyire kiemelkedő helyezéseket ér el. A közösség egyik
//////legaktívabb tagja. Részt vett a lengyel cserediákprogramon is, így idén már kétszer járt
//////Lengyelországban. Az országos diákolimpián negyedik helyezést ért el sportágában, és számos külföldi
//////versenyen is sikeresen vett részt.
ezüst fokozat:
///Mező Ádám 10.a:
//////Ádám töretlen szorgalmának köszönhetően kitűnő eredménnyel zárta a tanévet. Emellett lelkesen
//////vállal közösségi feladatokat is, amelyet a rá jellemző precízséggel old meg.
bronz fokozat:
///Hladony Kristóf 9.a:
//////Kristóf általános iskolás kora óta rendkívüli szorgalmáról tesz évről-évre tanúbizonyságot. Mi sem
//////példázhatja ezt jobban, mint az a tény, hogy a gimnázium kilencedik osztályában is sikerült neki kitűnő
//////eredményt elérni. A tanuláshoz való viszonyát legjobban saját gondolatai tükrözik. „Úgy gondolom,
//////hogy minden tanóra tud érdekes lenni, és mindegyikből fontos a képzettség, mert az összes tantárgy
//////a mi jövőnket szolgálja. „
Legjobb művészeti vándorserleg:
arany fokozat:
///Ősz Varga Lilla 11.b:
//////Lilla minden tanévben szívesen indul rajzversenyeken. Ilyenkor megcsillogtatja tehetségét, biztos
//////technikai tudását, festői képi világát. Munkái átgondoltak, ötletesek, lendületesek. Kedvenc
//////technikája a festés, hiszen elmondása szerint a színekkel tudja legjobban kifejezni gondolatait.
//////Ebben a tanévben is Szőnyi István alkotóművészi ösztöndíjban részesült.
//////Tehetséges, szorgalmas, a rajz tantárgyhoz való hozzáállása példamutató.
ezüst fokozat:
///Garamszegi Laura 11.a:
//////Laura szívesen vesz részt rajzversenyen, keresi az alkalmat, hogy indulhasson pályázatokon.
//////Kedvenc technikája a festés, de a grafikai műfajokban is jeleskedik. Festményei érzelemgazdagok,
//////nagyon látványosak. Szívesen készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációt. Érdekli a
//////képzőművészet, örömmel lapozgat művészeti albumokat, gyakran jár kiállításra.
bronz fokozat:
///Seszták Anna 9.b:
//////Anna zene és a művészetek iránti szeretete már kiskorában megjelent. Iskolánk tanulói és tanárai
//////a karácsonyi műsor alkalmával hallhatták énekelni, ahol mindenkit elvarázsolt hangjával.
//////Mindig lehetett rá számítani legyen az Károlyi pódium, március 15-ei műsor, ballagás.
//////Előadásai és személyisége új színt vitt az iskolai rendezvényekbe.
Legjobb sportoló vándorserleg:
arany fokozat:
///Kiss Eszter 9.b:
//////Eszter ötéves kora óta műkorcsolyázik. Az országos bajnokságon kívül nemzetközi versenyeken
//////is szerepelt. Bekerült a Magyar Műkorcsolya Válogatott tagjai közé. Két ízben Országos bajnokságon
//////harmadik helyezést ért el és nemzetközi dobogós helyei 10-en felül számlálhatók.
//////Jelenleg a felnőtt Magyar Szinkronkorcsolya Válogatott tagja, ahol célja a következő világbajnokságon
//////való részvétel. Mind emellett képviseli az iskolát versenyeken és részt vesz a Vasas Műkorcsolya
//////szakosztály munkájában, mint edző.
ezüst fokozat:
///Kenyó Petra 9.b:
//////Petra már óvodás kora óta sportol, de tízéves korában találta meg azt a sportágat, ami igazán illik hozzá,
//////ez a kajakozás. A központi Sport- és Ifjúsági Egyesületnél sportol. Kiváló eredményei bizonyítják
//////a kajakozás iránti elhivatottságát: 2018-ban a Budapest bajnokságon a női ifjúsági U17-U18 kategóriában
//////2. helyezést ért el; 2019-ben a Graboplast Maraton Magyar Bajnokságon U16 kategóriában 3. helyezést.
//////Mind emellett tanulmányi eredménye is kimagasló.
bronz fokozat:
///Schneider Ádám 10.b:
//////Ádám két csapatban is táncol és mindkettővel háromszor szerzett magyar bajnoki címet. Nagyon sokat
//////és keményen dolgozik céljai eléréséért. A csendesebb időszakokban csak két-három órás edzései
//////vannak - hetente háromszor, de egy-egy nagy verseny előtt ennek a többszörösét próbálják.
//////Ádám példája mutatja, hogy a befektetett munka meghozza gyümölcsét: már fellépett az X-Faktorban
//////és John Newman mögött a Papp László Sportarénában is.
Kiváló Közösségi munkáért vándorserleg:
arany fokozat:
///Mayer Eszter 10. a:
//////Eszter az osztály motorja, lelke, tehetséges ügyintézője. Szervezőkészsége sokféle területen
//////megmutatkozik. Kilencedik osztály óta részt vesz a diákönkormányzat munkájában, szívesen segít
//////a vetélkedőkön, a Károlyi napok rendezvényein. Megbízható osztálytárs, jól tud irányítani,
//////emellett kiváló csapatjátékos, nélküle nem kezdődhet el egyetlen rendezvény sem.
ezüst fokozat:
///Szalay Petra 10.b:
//////Petra már több éve állandó konferálója és a fellépője az iskolai rendezvényeknek. Ebben a tanévben
//////ő volt a Károlyi Pódium háziasszonya, sőt énekelni is hallottuk a rendezvényen. Fellépett az iskola
//////legnagyobb szabású rendezvényén, a szalagavatón is.
Kiváló osztályközösség vándorserleg:
arany fokozat:
///10.a osztály:
//////Nem csak magukkal, hanem másokkal is foglalkoznak. Osztálykarácsonykor az átmeneti
//////gyermekotthonban élő gyerektársaikat ajándékozták meg. A kitartás és az egymásra való odafigyelés
//////is rájuk vall, legyen szó akár egymás meglepéséről a szülinapok alkalmával.
//////Az iskoláért is sokat tesznek, akár a Károlyi Fesztiválon való függönyhúzásban, ruhatározásban és
//////jegyeladásokban, akár az október 23-i műsor megvalósításában, de még teafőzésben is otthon
//////vannak. Kicsinosították a termüket, emellett ősszel az előudvart is kigazolták és kitakarították.
//////Összetartásuk és az önzetlen tenni akarás miatt érdemesek a díjra.
ezüst fokozat:
///10.b osztály:
//////Az osztály tagjai idén is sok osztályprogramon vettek részt pl. korcsolyázás, lengyelországi kirándulás,
//////paintball. Az év fő feladatát, a gólyanap megszervezését kiválóan teljesítették. Az osztály tagjai
//////a tanulásban segítik egymást, amelyre példa, hogy az osztály facebook csoportjában mindig
//////megtalálhatók a házi feladatok, így a hiányzók könnyen tudják pótolni a lemaradásukat.