2019. július 11.
Vándorserlegek 2018/2019. tanév

 

Legjobb tanulónak járó vándorserleg: 

       

arany fokozat:

///Kajtor Enikő a 10.a:

//////Enikő példamutató szorgalommal szerzett kitűnő bizonyítványt az idei tanévben. Kiváló tanulmányi

//////eredményéért kitartóan és szorgalmasan küzd. Az iskolában mutatott példaértékű szorgalma mellett

//////számos versenyen vett részt, melyeken többnyire kiemelkedő helyezéseket ér el. A közösség egyik

//////legaktívabb tagja. Részt vett a lengyel cserediákprogramon is, így idén már kétszer járt

//////Lengyelországban. Az országos diákolimpián negyedik helyezést ért el sportágában, és számos külföldi

//////versenyen is sikeresen vett részt.

 

ezüst fokozat:

///Mező Ádám 10.a:

//////Ádám töretlen szorgalmának köszönhetően kitűnő eredménnyel zárta a tanévet. Emellett lelkesen

//////vállal közösségi feladatokat is, amelyet a rá jellemző precízséggel old meg.

 

bronz fokozat:

///Hladony Kristóf 9.a:

//////Kristóf általános iskolás kora óta rendkívüli szorgalmáról tesz évről-évre tanúbizonyságot. Mi sem

//////példázhatja ezt jobban, mint az a tény, hogy a gimnázium kilencedik osztályában is sikerült neki kitűnő

//////eredményt elérni. A tanuláshoz való viszonyát legjobban saját gondolatai tükrözik. „Úgy gondolom,

//////hogy minden tanóra tud érdekes lenni, és mindegyikből fontos a képzettség, mert az összes tantárgy

//////a mi jövőnket szolgálja. „

 

 

Legjobb művészeti vándorserleg:

arany fokozat:

///Ősz Varga Lilla 11.b:

//////Lilla minden tanévben szívesen indul rajzversenyeken. Ilyenkor megcsillogtatja tehetségét, biztos

//////technikai tudását, festői képi világát. Munkái átgondoltak, ötletesek, lendületesek. Kedvenc

//////technikája a festés, hiszen elmondása szerint a színekkel tudja legjobban kifejezni gondolatait. 

//////Ebben a tanévben is Szőnyi István alkotóművészi ösztöndíjban részesült.

//////Tehetséges, szorgalmas, a rajz tantárgyhoz való hozzáállása példamutató.

 

ezüst fokozat:

///Garamszegi Laura 11.a:

//////Laura szívesen vesz részt rajzversenyen, keresi az alkalmat, hogy indulhasson pályázatokon.

//////Kedvenc technikája a festés, de a grafikai műfajokban is jeleskedik. Festményei érzelemgazdagok,

//////nagyon látványosak. Szívesen készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációt. Érdekli a

//////képzőművészet, örömmel lapozgat művészeti albumokat, gyakran jár kiállításra.

 

bronz fokozat:

///Seszták Anna 9.b:

//////Anna zene és a művészetek iránti szeretete már kiskorában megjelent. Iskolánk tanulói és tanárai

//////a karácsonyi műsor alkalmával hallhatták énekelni, ahol mindenkit elvarázsolt hangjával.

//////Mindig lehetett rá számítani legyen az Károlyi pódium, március 15-ei műsor, ballagás.

//////Előadásai és személyisége új színt vitt az iskolai rendezvényekbe.

 

 

Legjobb sportoló vándorserleg:

 

arany fokozat:

///Kiss Eszter 9.b:

//////Eszter ötéves kora óta műkorcsolyázik. Az országos bajnokságon kívül nemzetközi versenyeken

//////is szerepelt. Bekerült a Magyar Műkorcsolya Válogatott tagjai közé. Két ízben Országos bajnokságon

//////harmadik helyezést ért el és nemzetközi dobogós helyei 10-en felül számlálhatók.

//////Jelenleg a felnőtt Magyar Szinkronkorcsolya Válogatott tagja, ahol célja a következő világbajnokságon

//////való részvétel. Mind emellett képviseli az iskolát versenyeken és részt vesz a Vasas Műkorcsolya

//////szakosztály munkájában, mint edző.

 

ezüst fokozat:

///Kenyó Petra 9.b:

//////Petra már óvodás kora óta sportol, de tízéves korában találta meg azt a sportágat, ami igazán illik hozzá,

//////ez a kajakozás. A központi Sport- és Ifjúsági Egyesületnél sportol. Kiváló eredményei bizonyítják

//////a kajakozás iránti elhivatottságát: 2018-ban a Budapest bajnokságon a női ifjúsági U17-U18 kategóriában

//////2. helyezést ért el; 2019-ben a Graboplast Maraton Magyar Bajnokságon U16 kategóriában 3. helyezést.

//////Mind emellett tanulmányi eredménye is kimagasló.

 

bronz fokozat:

///Schneider Ádám 10.b:

//////Ádám két csapatban is táncol és mindkettővel háromszor szerzett magyar bajnoki címet. Nagyon sokat

//////és keményen dolgozik céljai eléréséért. A csendesebb időszakokban csak két-három órás edzései

//////vannak - hetente háromszor, de egy-egy nagy verseny előtt ennek a többszörösét próbálják.

//////Ádám példája mutatja, hogy a befektetett munka meghozza gyümölcsét: már fellépett az X-Faktorban

//////és John Newman mögött a Papp László Sportarénában is.

 

 

Kiváló Közösségi munkáért vándorserleg: 

   

arany fokozat:

///Mayer Eszter 10. a:

//////Eszter az osztály motorja, lelke, tehetséges ügyintézője. Szervezőkészsége sokféle területen

//////megmutatkozik. Kilencedik osztály óta részt vesz a diákönkormányzat munkájában, szívesen segít

//////a vetélkedőkön, a Károlyi napok rendezvényein. Megbízható osztálytárs, jól tud irányítani,

//////emellett kiváló csapatjátékos, nélküle nem kezdődhet el egyetlen rendezvény sem.

 

ezüst fokozat:

///Szalay Petra 10.b:

//////Petra már több éve állandó konferálója és a fellépője az iskolai rendezvényeknek. Ebben a tanévben

//////ő volt a Károlyi Pódium háziasszonya, sőt énekelni is hallottuk a rendezvényen. Fellépett az iskola

//////legnagyobb szabású rendezvényén, a szalagavatón is.

 

 

Kiváló osztályközösség vándorserleg:

 

arany fokozat:

///10.a osztály:

//////Nem csak magukkal, hanem másokkal is foglalkoznak. Osztálykarácsonykor az átmeneti

//////gyermekotthonban élő gyerektársaikat ajándékozták meg. A kitartás és az egymásra való odafigyelés

//////is rájuk vall, legyen szó akár egymás meglepéséről a szülinapok alkalmával.

//////Az iskoláért is sokat tesznek, akár a Károlyi Fesztiválon való függönyhúzásban, ruhatározásban és

//////jegyeladásokban, akár az október 23-i műsor megvalósításában, de még teafőzésben is otthon

//////vannak. Kicsinosították a termüket, emellett ősszel az előudvart is kigazolták és kitakarították.

//////Összetartásuk és az önzetlen tenni akarás miatt érdemesek a díjra.

 

ezüst fokozat:

///10.b osztály:

//////Az osztály tagjai idén is sok osztályprogramon vettek részt pl. korcsolyázás, lengyelországi kirándulás,

//////paintball. Az év fő feladatát, a gólyanap megszervezését kiválóan teljesítették. Az osztály tagjai

//////a tanulásban segítik egymást, amelyre példa, hogy az osztály facebook csoportjában mindig

//////megtalálhatók a házi feladatok, így a hiányzók könnyen tudják pótolni a lemaradásukat.