I. A legjobb tanuló vándorserleg:
///1. Mező Ádám 11.a
//////Az osztály egyik legfontosabb tagja, aki a tanórákon rendkívül aktív, érdeklődő, mindenre tudja a választ
//////és lelkesen jelentkezik. Kedveli az idegen nyelveket, mindkét tárgyból kimagasló teljesítményt nyújt,
//////németből középfokú nyelvvizsgával rendelkezik, de célja a felsőfokú nyelvvizsga letétele. Emellett
//////kémiából szeretne érettségizni. Élvezi, ha új ismereteket sajátíthat el. Ő az az ember, aki a szünetekben
//////a történelematlaszt vagy a könyvet tanulmányozza, és a legapróbb történelmi eseményt is tudja.
//////Ádám szorgalma, tanulmányi eredménye, kitartása és meglehetősen széles lexikális tudása példa
//////lehet mindenki számára. Néhány tanár már csak „Mező professzornak” szólítja.
2. Sinkó Orsolya 11.a
3. Tomeg Zsófia 9.b
II. A legjobb közösségi munkáért vándorserleg:
///1. Kozma Alex 10.a
//////Alex már kilencedikes kora óta aktívan vesz részt az osztály közösségi életében. Ötletei konstruktívak,
//////gyakran tesz osztályprogramokra javaslatot, melyeket akár saját maga meg is szervez. Megbízható
//////tanuló, amire a tanárok kérik, azt igyekszik maximálisan teljesíteni. Nem véletlen, hogy meghívást kapott
//////a leendő kilencedikes tanulók gólyatáborába. A szervező tanárok elismerő hangon szóltak róla, ügyes,
//////intelligens, komoly, segítőkész diákként jellemezték. Szervezőkészségét legjobban a gólyanapon mutatta
//////meg. Nemcsak kitalál innovatív, előremutató programokat, de saját maga meg is valósítja azokat, példát
//////mutatva ezzel a többieknek. Mindezeket figyelembe véve, kiváló vezető személyiséget tisztelhetünk
//////benne, méltán érdemli meg kiváló közösségi munkájáért a vándorserleget.
2. Csatádi Petra 10.b
3. Mayer Eszter 11.a
I. A legjobb művészeti tevékenységért vándorserleg:
///1. Kiesswetter Ágoston 10.a
//////Guszti kicsi kora óta szeret rajzolni. Szívesen vesz részt pályázatokon, versenyeken. Rajzai gondolatban
//////gazdagok, precízen kidolgozott alkotások. Kedvenc technikája a grafika, de szívesen kísérletezik új
//////megoldásokkal is. Gyakran készít irodalmi alkotásokhoz illusztrációkat. A kerületi „Kuruc-labanc”
//////rajzpályázaton II. helyezést ért el.
2. Fedorov Eszter 11.a
3. Kárpáti Bernadett 10.a
IV. A legjobb sportoló vándorserleg:
///1. Vass Nikolett 10.b
//////Niki 2010-óta a Rockin Board akrobatikus rock and roll tánccsoport tagja. Junior kategóriában
//////számtalan hazai és nemzetközi eredménnyel büszkélkedhet: csapatával többek között kétszeres
//////országos bajnok lett, világbajnoki 1. helyezést, Európa-bajnoki 3. helyezést és Világkupán 1. helyezést
//////ért el. 2019-ben és 2020-ban az akrobatikus rock and roll sportágban nyújtott kiváló teljesítményért
//////Veresegyház város érdemes sportolója címmel polgármesteri elismerésben részesült. 2019-ben
//////egyesületében az egész évben nyújtott kiváló teljesítménye alapján a legjobb táncosnak járó kupát is
//////elnyerte.
2. Gnädig Viktória 9.a
3. Kenyó Petra 10.b
V. A legjobb osztályközösség vándorserleg:
///1. 11.a osztály
//////Az osztály legfontosabb jellemzője a segítőkészség, az egymásra való odafigyelés, legyen szó akár
//////egy kis meglepetésről a szülinapok alkalmával. De nem csak magukkal, hanem másokkal is törődnek.
//////Karácsonykor, a tavalyi évhez hasonlóan, az osztályközösség a Madarász utcai Gyermekkórház
//////Szakrendelőjében gyógyuló gyerekeket ajándékozta meg. Az iskoláért is sokat tesznek, bár idén a
//////Károlyi Fesztiválon és a Károlyi Pódiumon nem tudtak segédkezni, de lelkesen segítettek a fizika
//////projektnapon, a Bolyai matekverseny lebonyolításában, a felvételiztetésnél és az alsós tanítóknak is,
//////ha éppen szükség volt rájuk. Szeretnek együtt lenni, a közösséget jól összekovácsoló, élményekkel
//////teli lengyelországi osztálykiránduláson is mindenki részt vett. Összetartó osztályközösség, akiket a
//////koronavírus sem tudott megállítani, töretlenül tartották egymással és tanáraikkal is a kapcsolatot.
2. 9.a osztály