2022. június 18.
Vándorserlegek 2021/2022. tanév

 

Legjobb diákközösségnek járó vándorserleg:

 

///arany fokozat: 7.b osztály

///A 7.b osztály a felső tagozaton minden az egyik legjobb tanulmányi eredményét érte el. Egymást szívesen

///segítik. Örömmel szerepelnek az iskolai ünnepségeken. Ebben az évben is lelkesen készültek a ballagtatásra.

///Vendégül látták a hatodikosokat a határtalanul program élménybeszámolóján. Az újító, hagyományteremtő

///jelleggel indult Károlyis „örömtánc” lelkes résztvevői, szervezői, „oktatói” voltak.

///A gyerekek természetes igénye a jó teljesítményre és a megfelelő viselkedésre törekvés, a különösen pozitív

///egymás közötti kapcsolatokkal jó példát mutathatnak.

 

///arany fokozat 8.c

///Az elmúlt években az osztály bebizonyította, hogy lelkes kis csapata a felső tagozatnak. Szinte nem volt

///olyan rendezvény, ahol nem vettek részt, szervezőként vagy lebonyolítóként. Iskolai műsorok, ünnepélyek,

///jótékonysági akciók, diákprogramok sokaságán hangzott el az osztály tagjainak neve.

///Összetartó közösség, akiknek a tanulmányi eredménye is jó. Számos versenyeredménnyel, díjjal is

///rendelkeznek. Általános iskolás éveik zárásaként méltán érdemelték meg a serleget.

 

 

 

Legjobb tanuló vándorserleg arany és legjobb művészeti tevékenység:

 

///bronz fokozat: Kanyó Réka 6.c

 ///Réka csendes, visszafogott tanuló. Kitűnő tanulmányi eredménye mellett magatartása és szorgalma is

///példamutató. Számos egyéni és csapatverseny résztvevője matematikából és angol nyelvből.

///A rajzszakkör lelkes látogatója. Nincs pályázat, verseny részvétele nélkül, ahonnan rendre díjakat

///is elhoz. Egyik legmegbízhatóbb diákunk.

 

 

 

Legjobb tanuló vándorserleg ezüst és legjobb művészeti tevékenység:

 

///bronz fokozat: Varga Lili 6.c

///Lili kitűnő tanulmányi eredményt ért el, magatartása és szorgalma példamutató. Számos egyéni és

///csapatverseny résztvevője matematikából, természetismeretből, angol nyelvből és magyar nyelvből.

///A rajzszakkörről soha nem hiányzott. Egyik legaktívabb tanuló volt.

 

 

Legjobb sportolónak járó vándorserleg és Legjobb művészeti tevékenység:

 

///bronz fokozat: Vizsy Botond 7.c

///Botond a Gödi Sportegyesületnél kajakozik négy éve, ahol sikeresen indul mind egyéni mind pedig

///csapatversenyen. Az edzések mellett tanulmányi munkája és szorgalma is példaértékű.

///Idén  9 dicséret mellett kitűnő tanulmányi eredménnyel zárja a hetedik évfolyamot.

///Csendes visszafogott tanuló, aki sportban és képzőművészetben is sikert sikerre halmoz.

///Egyéni látásmód, változatos technikai megjelenés jellemző alkotásaira.

 

 

Legjobb közösségi munka vándorserleg:

 

///ezüst fokozat: Haba Laura 6.c

///Laura számára fontos cél a pezsgő diákélet megteremtése. Figyel az osztályba járó tanulókra.

///Észreveszi a támogatásra szorulókat, motiválja a tantárgyi és művészeti versenyekre bevonható társakat.

///Számíthatunk rá a tantermünk hangulatának megteremtésében és osztályprogramok szervezésében.

///Társait szívesen vonja be az együtt gondolkodás, alkotás örömébe.

 

 

Legjobb közösségi munka vándorserleg:

 

///bronz fokozat: Nagy Balázs és Varju Luca 7.a

///Luca és Balázs évek óta az osztály diákönkormányzati képviselői. Tevékenységüket nagyon szívesen

///és eredményesen végzik. Az osztály programjainak szervezésében is oroszlánrészt vállalnak.

///Társaik bíznak bennük, problémáikat elmondják nekik.

///Balázs kiemelkedő tanulmányi munkáját az idei tanévben Újpest Kiváló Tanulója címmel ismerte el

///Újpest Önkormányzata.

 

 

Legjobb sportoló vándorserleg:

 

///ezüst fokozat: Drávucz Milán 6.c

///Milán az UVSE Vízilabda Sportegyesület vízilabdázója. Csapatával második éve nyerik a korosztályos

///bajnokságot, valamint a rájátszást is. Kitűnő adottságokkal rendelkezik. Értékei és társaival való

///kapcsolatai alapján központi szerepet játszik csapatában és az egyesület közösségében is.

///Tanulmányi eredménye is kiemelkedő.

 

 

Művészeti vándorserleg:

 

///ezüst fokozat: Dobos Nikolett 7.a és Horváth-Tőkés Ádám 7.b

///Niki egyike a legtehetségesebb tanulóknak. A képzőművészet minden ágában otthon van. Munkái kiforrtak,

///egyéniek. Komoly sikerekkel büszkélkedhet.

///Ádám kiemelkedik tehetségével, szorgalmával, alkotni vágyásával. Képzelőereje segítségével mindig egyedit

///alkot. Elsősorban a grafika áll közel hozzá, de szívesen próbál ki új technikákat is.

///Tehetségét képzőművészeti pályázatok, versenyek díjai igazolják.