Legjobb diákközösségnek járó vándorserleg:
///arany fokozat: 7.b osztály
///A 7.b osztály a felső tagozaton minden az egyik legjobb tanulmányi eredményét érte el. Egymást szívesen
///segítik. Örömmel szerepelnek az iskolai ünnepségeken. Ebben az évben is lelkesen készültek a ballagtatásra.
///Vendégül látták a hatodikosokat a határtalanul program élménybeszámolóján. Az újító, hagyományteremtő
///jelleggel indult Károlyis „örömtánc” lelkes résztvevői, szervezői, „oktatói” voltak.
///A gyerekek természetes igénye a jó teljesítményre és a megfelelő viselkedésre törekvés, a különösen pozitív
///egymás közötti kapcsolatokkal jó példát mutathatnak.
///arany fokozat 8.c
///Az elmúlt években az osztály bebizonyította, hogy lelkes kis csapata a felső tagozatnak. Szinte nem volt
///olyan rendezvény, ahol nem vettek részt, szervezőként vagy lebonyolítóként. Iskolai műsorok, ünnepélyek,
///jótékonysági akciók, diákprogramok sokaságán hangzott el az osztály tagjainak neve.
///Összetartó közösség, akiknek a tanulmányi eredménye is jó. Számos versenyeredménnyel, díjjal is
///rendelkeznek. Általános iskolás éveik zárásaként méltán érdemelték meg a serleget.
Legjobb tanuló vándorserleg arany és legjobb művészeti tevékenység:
///bronz fokozat: Kanyó Réka 6.c
///Réka csendes, visszafogott tanuló. Kitűnő tanulmányi eredménye mellett magatartása és szorgalma is
///példamutató. Számos egyéni és csapatverseny résztvevője matematikából és angol nyelvből.
///A rajzszakkör lelkes látogatója. Nincs pályázat, verseny részvétele nélkül, ahonnan rendre díjakat
///is elhoz. Egyik legmegbízhatóbb diákunk.
Legjobb tanuló vándorserleg ezüst és legjobb művészeti tevékenység:
///bronz fokozat: Varga Lili 6.c
///Lili kitűnő tanulmányi eredményt ért el, magatartása és szorgalma példamutató. Számos egyéni és
///csapatverseny résztvevője matematikából, természetismeretből, angol nyelvből és magyar nyelvből.
///A rajzszakkörről soha nem hiányzott. Egyik legaktívabb tanuló volt.
Legjobb sportolónak járó vándorserleg és Legjobb művészeti tevékenység:
///bronz fokozat: Vizsy Botond 7.c
///Botond a Gödi Sportegyesületnél kajakozik négy éve, ahol sikeresen indul mind egyéni mind pedig
///csapatversenyen. Az edzések mellett tanulmányi munkája és szorgalma is példaértékű.
///Idén 9 dicséret mellett kitűnő tanulmányi eredménnyel zárja a hetedik évfolyamot.
///Csendes visszafogott tanuló, aki sportban és képzőművészetben is sikert sikerre halmoz.
///Egyéni látásmód, változatos technikai megjelenés jellemző alkotásaira.
Legjobb közösségi munka vándorserleg:
///ezüst fokozat: Haba Laura 6.c
///Laura számára fontos cél a pezsgő diákélet megteremtése. Figyel az osztályba járó tanulókra.
///Észreveszi a támogatásra szorulókat, motiválja a tantárgyi és művészeti versenyekre bevonható társakat.
///Számíthatunk rá a tantermünk hangulatának megteremtésében és osztályprogramok szervezésében.
///Társait szívesen vonja be az együtt gondolkodás, alkotás örömébe.
Legjobb közösségi munka vándorserleg:
///bronz fokozat: Nagy Balázs és Varju Luca 7.a
///Luca és Balázs évek óta az osztály diákönkormányzati képviselői. Tevékenységüket nagyon szívesen
///és eredményesen végzik. Az osztály programjainak szervezésében is oroszlánrészt vállalnak.
///Társaik bíznak bennük, problémáikat elmondják nekik.
///Balázs kiemelkedő tanulmányi munkáját az idei tanévben Újpest Kiváló Tanulója címmel ismerte el
///Újpest Önkormányzata.
Legjobb sportoló vándorserleg:
///ezüst fokozat: Drávucz Milán 6.c
///Milán az UVSE Vízilabda Sportegyesület vízilabdázója. Csapatával második éve nyerik a korosztályos
///bajnokságot, valamint a rájátszást is. Kitűnő adottságokkal rendelkezik. Értékei és társaival való
///kapcsolatai alapján központi szerepet játszik csapatában és az egyesület közösségében is.
///Tanulmányi eredménye is kiemelkedő.
Művészeti vándorserleg:
///ezüst fokozat: Dobos Nikolett 7.a és Horváth-Tőkés Ádám 7.b
///Niki egyike a legtehetségesebb tanulóknak. A képzőművészet minden ágában otthon van. Munkái kiforrtak,
///egyéniek. Komoly sikerekkel büszkélkedhet.
///Ádám kiemelkedik tehetségével, szorgalmával, alkotni vágyásával. Képzelőereje segítségével mindig egyedit
///alkot. Elsősorban a grafika áll közel hozzá, de szívesen próbál ki új technikákat is.
///Tehetségét képzőművészeti pályázatok, versenyek díjai igazolják.